نخستین رویداد استارت آپی هوشمندسازی حوزه سوخت برگزار می گردد

به گزارش آریا بلاگ، با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نخستین رویداد استارت آپی حوزه سوخت با هدف آنالیز فرصت های سرمایه گذاری در صندلی های سوخت کشور با رویکرد هوشمندسازی برگزار می گردد.

نخستین رویداد استارت آپی هوشمندسازی حوزه سوخت برگزار می گردد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نخستین رویداد استارت آپی حوزه سوخت با هدف آنالیز فرصت های سرمایه گذاری در صندلی های سوخت کشور با رویکرد هوشمندسازی در محور های مختلف مالی و مالی، حکمرانی و مدیریت، صنعت و فناوری و فرهنگی و اجتماعی برگزار می گردد.

هوشمند سازی صندلی ها لازمه توسعه صنعت توزیع فرآورده و نیز برنامه ریزی صحیح در بخش سبد سوخت خودرو ها است. هوشمند سازی صندلی های عرضه سوخت یاری می نماید که هم زمان اطلاعات نوع و مقدار سوخت مصرفی هر خودرو به مرکز ارسال می گردد، مدیریت هزینه اجرا شده و در همان لحظه پرداخت هزینه، همزمان سهم دولت و صندلی دار به حساب شان واریز گردد.

این رویداد استارت آپی با حمایت ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه سومین نمایشگاه تخصصی بین المللی صندلی های سوخت و صنایع وابسته برگزار می گردد.

سومین نمایشگاه تخصصی و بین المللی صندلی های سوخت و صنایع وابسته از 31 شهریور تا سوم مهر در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران برای ارائه تازه ترین دستاورد های فنی و فناوری این حوزه برپا شده است.

کارآفرینی و استارت آپ ها، آنالیز نقش فناوری های مکان محور در مدیریت و برنامه ریزی و مطالعات صندلی های سوخت، آنالیز استاندارد ها و الزامات فنی، آنالیز راه چاره های جامع مدیریت صندلی ها و ... از جمله موضوعاتی است که در این رویداد مطرح می گردد.

برگزاری نمایشگاه های تخصصی در ارائه تازه ترین دستاورد های این حوزه و روزآمد شدن استاندارد صندلی های عرضه سوخت، تاثیر بسزایی دارد. با توجه به اینکه روزانه بیش از 100 میلیون لیتر فرآورده به وسیله صندلی های عرضه سوخت در سطح کشور توزیع می گردد که گردش مالی و میزان اشتغالزایی آن را نمی توان نادیده گرفت، هوشمندسازی این صنعت می تواند نقش موثری در توسعه این صنعت داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 741

به "نخستین رویداد استارت آپی هوشمندسازی حوزه سوخت برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین رویداد استارت آپی هوشمندسازی حوزه سوخت برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید