نمایشگاه هنرمندان کم توان در سازمان میراث فرهنگی برگزار می شود

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت صنایع دستی، در این نمایشگاه سه روزه مجموعه ای متنوع از آثار چوبی، فلزی نگارگری و غیره ارائه شده، که همگی توسط هنرمندان معلول موسسه نیکوکاری رعدالغدیر خلق شده و به زیبایی تلاش این هنرمندان برای غلبه بر محدودیت های جسمانی شان را به نمایش گذاشته است.

نمایشگاه هنرمندان کم توان در سازمان میراث فرهنگی برگزار می شود

در این مجموعه آثاری از معرق چوب، معرق ساقه گندم، سوخت روی چوب، معرق برجسته، معرق مس و پیکره تراشی و تندیس های چوبی از اسماء متبرکه ارائه شده است.

هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی توانمندی های این قشر از هنرمندان و هموطنان ایرانی است که برای روبرو با محدودیت های جسمانی خود از صنایع دستی برای نشان دادن توانایی های خود بهره برده اند.

معاونت صنایع دستی در جهت برنامه ها و فعالیت های ترویجی خود این بار در اقدامی متفاوت قابلیت های صنایع دستی برای حضور افرادی که به دلایل مختلفی با محدودیت ها و معلولیت های جسمی روبروند را در عرصه جامعه نشان داده است. امکانی که نظیر آن را نمی توان در عرصه های دیگر یافت.

این نمایشگاه از 16 آذرماه تا 18 آذرماه در محل ساختمان شماره 1 سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری برپاست و علاقمندان می توانند هر روز از ساعت 8:30 الی 15:30 برای دیدن این نمایشگاه مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2399

به "نمایشگاه هنرمندان کم توان در سازمان میراث فرهنگی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه هنرمندان کم توان در سازمان میراث فرهنگی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید