نکونام مقصر نیست، با این شرایط خیلی از بازیکنان باید نیم فصل بروند

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان پس از شکست دو بر یک این تیم مقابل پرسپولیس گفت: بازی محکمی را شاهد بودیم. مخصوصاً تیم ما توانست خیلی خوب بازی کند، فرصت های خوبی هم خلق کردیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. فکر می کنم پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی هوشیارتر بود و به برد رسید.

نکونام مقصر نیست، با این شرایط خیلی از بازیکنان باید نیم فصل بروند

وی اضافه نمود: ما هم باید یاد بگیریم اگر 5 موقعیت گلزنی داریم حداقل از 50 درصد آنها استفاده کنیم تا نتیجه بگیریم. بازی فولاد در نیمه دوم فوق العاده بود اما متاسفانه از موقعیت ها استفاده نکردیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص حاشیه های به وجود آمده در صحنه اعلام پنالتی به سود فولاد توضیح داد: وقتی پنالتی اعلام می گردد بازیکنان باید تمکین نمایند و آشفته بازار به وجود نیاوریم. فضای بازی از همان لحظه برای داور ملتهب شد. آقای زاهدی فر چهارمین بار است که برای ما داور می نماید.

آذری گفت: به هر حال این مسائل یک سری حساسیت هایی هم بوجود می آورد. باید بگویم داوری چه خوب و چه بد تمام شده است و همواره گفته ام کارشناسان باید در این باره نظر بدهند.

وی در ادامه راجع به ارسال پرونده محمد بلبلی به دادگاه عالی ورزش سکوت کرد و از رضایت عملکرد کادر فنی فولاد گفت.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در این باره گفت: از عملکرد کادر فنی به خصوص جواد نکونام که سرمربی تیم است کاملاً راضی هستم اما بازیکنان نه. آنها باید بدانند که فولاد تیم بزرگی است و موقعیت هایی که خلق می کنیم باید تبدیل به گل گردد. نمی توانیم خودمان را فریب دهیم.

وی در ادامه انتقاد خود از بازیکنان فولاد تاکید نمود: بازیکنان تیم های دیگر که قراردادشان به مراتب از ما کمتر است الان صندلی بهتری دارند. وقتی بازیکن از یک قدمی دروازه پرسپولیس توپ را به ساعت استادیوم می زنند دیگر تقصیر نکونام نیست. کیفیت بازیکنان است که نتایج را تعیین می نمایند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در سرانجام گفت: اگر این شرایط ادامه داشته باشد خیلی از بازیکنان باید دنبال تیم بگردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5990

به "نکونام مقصر نیست، با این شرایط خیلی از بازیکنان باید نیم فصل بروند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام مقصر نیست، با این شرایط خیلی از بازیکنان باید نیم فصل بروند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید