نیسان اولین ون برقی خود را معرفی کرد

به گزارش آریا بلاگ، شرکت ژاپنی نیسان مدل جدیدی از خودروی e-NV200 را معرفی کرد که به زودی از آن رونمایی می گردد.

نیسان اولین ون برقی خود را معرفی کرد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی خبرنگاران،به نقل از موتور وان، در حالی که نیسان علاقه زیادی به خودروی مدل Z نو خود دارد، اما این خودروساز ژاپنی همچنان به ارائه برنامه های خود برای آینده ای سبز می پردازد.

در این راستا، در تیزری که به وسیله حساب توییتر نیسان انگلستان منتشر شده، یک وسیله نقلیه تجاری نو سبک و الکتریکی به نمایش عایدی، که به احتمال زیاد در روز دنیای وسایل نقلیه برقی (9 سپتامبر) از آن رونمایی خواهد شد.

بر اساس شکل خودرو در این تیزر، ما منتظر نسخه نوی از نیسان e-NV200 هستیم، نسخه ای تمام برقی از وانت NV200 که در اروپا فروخته می گردد. خودروی e-NV200 در سال 2014 معرفی گردید، بنابراین زمان آن فرا رسیده است که نیسان این خودرو را بروزرسانی کند.

هنگامی که e-NV200 معرفی گردید، از همان باتری لیتیوم یونی 24 کیلووات ساعتی نیسان LEAF استفاده می کرد که بعداً با 67 درصد افزایش به 40 کیلووات ساعت ارتقا یافت.

نیسان در راه تبدیل شدن به یک شرکت برقی

بر هیچ کس پوشیده نیست که برقی شدن خودرو های نیسان، مانند سایر نقاط دنیا، صعودی است. این خودروساز ژاپنی حتی یک طرح رسمی از یک Silvia دوباره طراحی شده برای آینده سبز منتشر کرد، که بدون اگزوز عقب بود.

ما در خصوص آنچه در آینده برقی نیسان در پیش است بیشتر خواهیم دانست، اما در حال حاضر، یک خودروی e-NV200 بازطراحی شده یا یک وسیله نقلیه کاملاً نو پیش روی ما است.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 8216

به "نیسان اولین ون برقی خود را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیسان اولین ون برقی خود را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید