هتل رکسوس داون تاون آنتالیا؛ هتلی 5 ستاره که در باغی شگفت انگیز

به گزارش آریا بلاگ، هتل رکسوس داون تاون آنتالیا را باید نمونه شاخص اقامتگاهی باکیفیت و سازگار با محیط زیست در کلاس جهانی دانست. این هتل 5 ستاره که در باغی شگفت انگیز واقع در پارک فرهنگی آتاتورک قرار گرفته، با داشتن امکانات رفاهی فراوان برای اقامتی طولانی به خوبی بهینه شده و قادر است اقامت در منطقه دیدنی آنتالیا را برای خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت به تجربه ای بیادماندنی تبدیل کند.

هتل رکسوس داون تاون آنتالیا؛ هتلی 5 ستاره که در باغی شگفت انگیز

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا در سطح شیبدار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

امکانات کلی هتل رکسوس داون تاون آنتالیا

امکانات هتل رکسوس داون تاون آنتالیا برای سخت گیرترین توریستان نیز بیش از حد کفایت است: از پارکینگ رایگان و استخر روباز گرفته تا باشگاه تناسب اندام و سالن زیبایی، هر امکاناتی که در هتل هایی 5 ستاره برای رفاه مطلق توریستان در نظر گرفته شده، در هتل Rixos Downtown Antalya در دسترس میهمانان قرار داده شده است.

به منظور رفاه حداکثری میهمانان، سه رستوران باکیفیت مختلف با نام های Tropic Bar، Rixos Launge و Panaromic Restaurant برای توریستان و خریداران بلیط هواپیما آنتالیا در این هتل تعبیه شده تا هر توریست با هر ذائقه و سلیقه ای نیز قادر باشد غذای مورد علاقه خود را در این هتل بیابد و در فضایی دلنشین با نمایی سراسرنما نوش جان کند.

لازم به ذکر است برای ورزشکارانی که دوست دارند در تعطیلات نیز آمادگی بدنی خود را حفظ نمایند، هتل رکسوس داون تاون آنتالیا دو زمین تنیس و یک باشگاه بدنسازی مجهز را فراهم نموده تا هیچ عذر و بهانه ای برای عدم سوزاندن کالری در طول اقامت در این مکان وجود نداشته باشد. از دیگر امکانات بی شمار این هتل می توان به ساحل خصوصی، زمین بازی بچه ها، میز پینگ پنگ، پارک آبی، کافی شاپ، محوطه سرپوشیده برای بازی بچه ها، کادوسرا، فروشگاه، اسپا و سونا اشاره نمود.

خدمات رفاهی هتل

خشکشویی، اتوشویی، اجرای موسیقی زنده، برگزاری تورهای موتورسواری، صرافی، پذیرش شبانه روزی، خانه داری، اینترنت پرسرعت رایگان، ماساژ و سرویس شاتل فرودگاهی از خدماتی است که هتل رکسوس داون تاون آنتالیا به کلیه میهمانان خود در طول اقامت در این مکان ارائه می دهد تا رضایت حداکثری آن ها را جلب کند.

واحدهای اقامتی هتل

تنوع و تعدد واحدهای اقامتی هتل رکسوس داون تاون آنتالیا، خیال میهمانان را از بابت یافتن مکانی متناسب با احتیاج و بودجه آن ها آسوده نموده است. وجود طیف وسیعی از گزینه های اقامتی نظیر دیلاکس دو خوابه با چشم انداز ساحل، سوئیت های ماه عسل، سوئیت های دیلاکس با تراس، سوئیت های جونیور و سوئیت های خانوادگی با تراس موجب شده که دست میهمانان در انتخاب برترین و مناسب ترین اتاق برای اقامتی لذت بخش و بیادماندنی در آنتالیا باز باشد.

امکانات واحدهای اقامتی هتل

علاوه بر داشتن فضایی دلنشین و دلباز و نمایی شگفت انگیز از ساحل، کلیه واحدهای اقامتی هتل رکسوس داون تاون آنتالیا با دکوراسیونی بسیار جذاب چیدمان شده و به کلیه اسباب و وسایل رفاهی از قبیل: تلویزیون، آباژور، تخت خواب هایی نرم و راحت، مبلمانی شیک، کمد لباس، میز تحریر و.. مجهز گشته اند.

موقعیت مکانی هتل

به لطف قرار دریافت هتل در نزدیکی ساحل کنیالتی که جزو زیباترین سواحل آنتالیا است، امکان شنا و تجربه تفریحات ساحلی در این منطقه شگفت انگیز و تماشایی برای خریداران بلیت هواپیما سفرمارکت میسر گشته است. همچنین موقعیت مکانی مطلوب هتل موجب شده که میهمانان هتل قادر باشند به بعضی از برترین موزه های آنتالیا و جاهای دیدنی آنتالیا نظیر آکواریوم آنتالیا و پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا در اندک زمانی دسترسی داشته باشند.

اماکن دیدنی نزدیک هتل رکسوس داون تاون آنتالیا

فاصله هتل تا موزه آنتالیا: 0.5 کیلومتر

فاصله هتل تا استادیوم جدید آنتالیا: 0.6 کیلومتر

فاصله هتل تا تئاتر فضای باز آنتالیا: 0.9 کیلومتر

فاصله هتل تا آکوالند آنتالیا: 1.3 کیلومتر

فاصله هتل تا برج ساعت آنتالیا: 2.8 کیلومتر

فاصله هتل تا دروازه هادریان: 3 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6520

به "هتل رکسوس داون تاون آنتالیا؛ هتلی 5 ستاره که در باغی شگفت انگیز" امتیاز دهید

1 کاربر به "هتل رکسوس داون تاون آنتالیا؛ هتلی 5 ستاره که در باغی شگفت انگیز" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل رکسوس داون تاون آنتالیا؛ هتلی 5 ستاره که در باغی شگفت انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید