واکنش مظلومی به محرومیت احتمالی مظاهری: بازیکنان باید حواسشان به فعالیت در فضای مجازی باشد

به گزارش آریا بلاگ، مدیر تیم استقلال می گوید این تیم روز به روز بهتر می گردد.

واکنش مظلومی به محرومیت احتمالی مظاهری: بازیکنان باید حواسشان به فعالیت در فضای مجازی باشد

به گزارش خبرنگاران، پرویز مظلومی، مدیر استقلال درباره شرایط این تیم اظهار کرد: آقای فکری باتوجه به این که 20 روز مانده به مسابقات تیم را تحویل گرفتند، فرصت اندکی برای بدنسازی و آماده سازی تیم داشتند. در هر صورت آقای فکری کارشان را خوب شروع کردند و با این که کمی طرفداران از نمایش استقلال ناراضی اند اما نتایج خوبی کسب شده است. شما نگاه کنید و ببینید که چه بازیکنانی نمی توانند استقلال را همراهی نمایند. استقلال نمی تواند از دیاباته، غفوری و... استفاده کند.

او اضافه کرد: نباید از نمایش خوب شهر خودرو مقابل ما گذشت. در هر صورت استقلال روز به روز بهتر می گردد و کادرفنی برای هر ثانیه برنامه ریزی دارد. در شرایط فعلی جمع کردن امتیازات برای ما از نان شب واجب تر است. بازیکنان، کادرفنی و مدیریت باشگاه کوشش می نمایند که شرایط تیم خوب گردد.

مدیر استقلال درباره شرایط وریا غفوری و دیگر مصدومان این تیم گفت: خوشبختانه وریا امروز تمرین خوبی داشت و پا به پای باقی بازیکنان تمرین کرد و فکر می کنم مسئله ای برای حضور در بازی بعد ندارد. مسعود ریگی هم شرایط مشابهی مانند وریا غفوری دارد. شیخ هم نرم دوی را شروع کرد و سیاوش یزدانی هم به تمرینات اضافه شده است. فرشید اسماعیلی هم که در اختیار باشگاه است.

مظلومی درباره شرایط زمین تمرین آبی پوشان بیان نمود: ما زمین باشگاه نفت را در اختیار داریم که شرایط خوبی دارد. زمین مجموعه انقلاب هم هست که به آن استراحت دادیم و شرایط چمنش خوب است.

او در ادامه درباره شرایط فرشید اسماعیلی با باشگاه شرح داد: مسئله ای پیش آمد که کادرفنی او را در اختیار باشگاه قرار داد تا کمیته انضباطی درباره او تصمیم گیری کند. این موضوع یک سوءتفاهم است. یکسری صحبت ها در ابتدای فصل رخ داد. به طور کل قراردادهای اول فصل ما داستان است. فرشید کمی تندروی کرد و در صحبت هایش اخلاق را رعایت نکرد. امیدوارم این مشکل حل گردد.

مدیر استقلال درباره فعالیت بازیکنان در فضای مجازی اظهار کرد: آقای مددی ناراحت بودند که چرا فرشید اسماعیلی او را دروغگو خطاب نموده بود. در حال حاضر مظاهری هم ماجرایی در فضایی مجازی داشته که دودش به چشم باشگاه می رود. به طور کلی بازیکنان باید در فضای مجازی حواسشان را جمع نمایند.

مظلومی درباره آخرین شرایط بابک مرادی گفت: لایحه ای که باشگاه داده نشان می دهد که مرادی هیچ تقصیری نداشته است. محروم کردن این جوانان در این شرایط درست نیست. باشگاه ها باید تعامل نمایند و اگر قرار است پولی داده گردد، این پول رد و بدل گردد. متاسفانه بازیکنان به مسائل حقوقی وارد نیستند و اختیاراتشان را به ایجنت ها می دهند.

او در خاتمه درباره شرایط همکاری اش با استقلال باتوجه به سمتش در تیم ملی جوانان بیان نمود: موضع باشگاه این است که من به کارم ادامه دهم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5435

به "واکنش مظلومی به محرومیت احتمالی مظاهری: بازیکنان باید حواسشان به فعالیت در فضای مجازی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مظلومی به محرومیت احتمالی مظاهری: بازیکنان باید حواسشان به فعالیت در فضای مجازی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید