پذیرش آزمون دانشنامه رشته های تخصصی دندانپزشکی آغاز شد ، ثبت نام بیش از 14 هزار نفر در آزمون دستیاری

به گزارش آریا بلاگ، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: مهلت ثبت نام در آزمون دانشنامه رشته های تخصصی دندانپزشکی آغاز شد و تا 23 خرداد ماه 99 ادامه دارد.

پذیرش آزمون دانشنامه رشته های تخصصی دندانپزشکی آغاز شد ، ثبت نام بیش از 14 هزار نفر در آزمون دستیاری

سعید هاشمی نظری، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: ثبت نام آزمون دانشنامه رشته های تخصصی دندانپزشکی آغاز شد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی ادامه داد: داوطلبانی که دوره دستیاری را طبق مقررات به انتها رسانده اند، از امروز 17 خرداد ماه تا ساعت 24 روز جمعه 23 خرداد می توانند به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

نظری افزود: البته داوطلبانی که در موارد خاص امکان اتمام دوره دستیاری و دفاع از انتها نامه را نداشته اند نیز می توانند در آزمون بورد شرکت کرده و در اولین فرصت به دفاع انتها نامه خود بپردازند.

وی شرح داد: داوطلبان همزمان ملزم به ثبت نام از طریق سامانه توزیع نیروی انسانی، تعهدات و خدمات قانونی به نشانی ibligat.behdasht.gov.ir نیز هستند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی افزود: آزمون کتبی دانشنامه - گواهینامه دندانپزشکی در روز دوشنبه 21 مهر ماه 99 و آزمون شفاهی در روز های سه شنبه و چهارشنبه و پنجشنبه 22 مهر ماه تا 24 مهر ماه 99 برگزار می شود.

هاشمی شرح داد: مهلت تمدید شده ثبت نام در چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی نیز سه شنبه 13 خرداد 99 انتها یافت، براساس آماراعلام شده تا کنون 14 هزار و 678 نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

وی در انتها گفت: چهل و هفتمین آزمون دستیاری پزشکی پس از چند بار تعویق، بر اساس آخرین تقویم آزمون های وزارت بهداشت، 16 مرداد 99 برگزار می شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3444

به "پذیرش آزمون دانشنامه رشته های تخصصی دندانپزشکی آغاز شد ، ثبت نام بیش از 14 هزار نفر در آزمون دستیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش آزمون دانشنامه رشته های تخصصی دندانپزشکی آغاز شد ، ثبت نام بیش از 14 هزار نفر در آزمون دستیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید