پروازهای ژوهانسبورگ هواپیمایی قطر

به گزارش آریا بلاگ، پروازهای ژوهانسبورگ هواپیمایی قطر از 12 مرداد آغاز می گردد

قطر ایرویز در حال حاضر یکی از عظیم ترین ایرلاین های دنیا است که با وجود شرایط موجود هنوز پروازهای بسیاری به نقاط مختلف دنیا دارد. این شرکت هواپیمایی به تازگی از آغاز مجدد پروازهای خود به مقصد ژوهانسبورگ اطلاع داد. پروازهای ژوهانسبورگ هواپیمایی قطر به صورت غیر مستقیم و در فالب راستا تهران - دوحه - ژوهانسبورگ انجام خواهد شد. قرار است پروازهای تهران ژوهانسبورگ هواپیمایی قطر از تاریخ 2 آگست 2020 برابر با 12 مرداد 1399 آغاز گردد.

پروازهای ژوهانسبورگ هواپیمایی قطر

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

بر این اساس پروازهای رفت هواپیمایی قطر در قالب راستا تهران - دوحه - ژوهانسبورگ از تاریخ 2 آگست، تمامی روزهای هفته با شماره های پروازی QR499 ،QR491 و QR483در راستا تهران دوحه از فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) به مقصد فرودگاه دوحه (DOH) و در ادامه راستا با شماره های پروازی QR1363 ،QR1365 و QR1367 در راستا دوحه ژوهانسبورگ از فرودگاه دوحه (DOH) به مقصد فرودگاه الیور تامبو ژوهانسبورگ (JNB) انجام می گردد.

همچنین پروازهای برگشت هواپیمایی قطر در قالب راستا ژوهانسبورگ - دوحه - تهران از تاریخ 3 آگست، تمامی روزهای هفته با شماره های پروازی QR1364 ،QR1368 و QR1366 در راستا ژوهانسبورگ دوحه از فرودگاه الیور تامبو ژوهانسبورگ (JNB) به مقصد فرودگاه دوحه (DOH) و در ادامه راستا با شماره های پروازی QR490 QR482 و QR498 در راستا دوحه تهران از فرودگاه دوحه (DOH) به مقصد فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) انجام می گردد.

کلیه سفرهای قطر ایرویز با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می گردد و قطر ایرویز ضمن برقراری این پروازها، به مسافران خود این اطمینان را می دهد که در امنیت و سلامت کامل سفر کنند.

همچنین هواپیمایی قطر ایرویز با انعطافی که برای بلیط های خود در نظر گرفته است به مسافران اجازه می د هد تا انتخاب آزادتری برای پروازهای خود داشته باشند. مسافران هواپیمایی قطر در راستا ذکر شده می توانند تاریخ پرواز خود را بدون پرداخت هزینه تغییر دهند و یا برای سفرهای آینده خود از اعتبار بلیط استفاده کنند.

قطر ایرویز با بیان اینکه سلامت و امنیت مسافران اولویت اصلی این شرکت هواپیمایی است این اطمینان را به مشتریان خود می دهد تا با اعتماد به نفس کامل به سفر بپردازند.

چنانچه قصد خرید بلیط هواپیمایی قطر ایرویز در راستا تهران ژوهانسبورگ و یا ژوهانسبورگ تهران را دارید می توانید همین حالا به وسیله سایت خبرنگاران برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید.

منبع: فلای تودی
انتشار: 30 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3300

به "پروازهای ژوهانسبورگ هواپیمایی قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازهای ژوهانسبورگ هواپیمایی قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید