پمپئو: چین می خواهد قانون امنیتی خود را در سراسر دنیا اعمال کند

به گزارش آریا بلاگ، ایسنا نوشت: با تشدید اختلافات میان واشنگتن و پکن، وزیر امور خارجه آمریکا حزب حاکم چین را به اجرای عملیات های جاسوسی در ایالات متحده و کوشش برای اعمال قانون امنیت ملی خود در سراسر دنیا متهم کرد.

پمپئو: چین می خواهد قانون امنیتی خود را در سراسر دنیا اعمال کند

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در یک سری پیغام های توییتری نوشت: جزر و مد در حال چرخش است -نه فقط در ایالات متحده بلکه در سراسر دنیا. تهدید از جانب حزب کمونیست چین در حال آشکار شدن است و کشورهای هم فکر در حال متحد شدن هستند تا علیه این اقدام نمایند و از آزادی و دموکراسی خودشان محافظت نمایند.

پمپئو در پیغام دیگری نوشت: حزب کمونیست چین به دنبال اعمال قانون امنیت ملی خود در هنگ کنگ برای مردم سراسر دنیا است -تلاشی فاحش که اجرای حقوق بشر و آزادی های بنیادین را تضعیف می نماید. نمی توانیم به پکن اجازه دهیم که مدل حاکمیت استبدادی خود را صادر کند.

وزیر خارجه آمریکا همچنین گفت: حزب کمونیست چین در حال اجرای عملیات های جاسوسی درون ایالات متحده است و برای نفوذ عمیق میان رهبران تجاری آمریکا و مقام های منتخب تقلا می نماید. ما این تهدید را جدی می گیریم و قصد داریم تا از مردم آمریکایی محافظت کنیم.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4029

به "پمپئو: چین می خواهد قانون امنیتی خود را در سراسر دنیا اعمال کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پمپئو: چین می خواهد قانون امنیتی خود را در سراسر دنیا اعمال کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید