پیغام تبریک پوتین برای اسد، ترامپ و جانسون به مناسبت سال نو میلادی

به گزارش آریا بلاگ، رئیس جمهوری روسیه در پیغام تبریکی برای بشار اسد، بر حمایت قاطع کشورش از حاکمیت، وحدت و تمامیت ارضی سوریه تأکید کرد و در پیغام خود خطاب به دونالد ترامپ، نقش ویژه روسیه و آمریکا در تأمین امنیت و ثبات جهانی را یادآور شد.

پیغام تبریک پوتین برای اسد، ترامپ و جانسون به مناسبت سال نو میلادی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در پیغام های تبریکی، کریسمس و سال جدید میلادی 2020 را به رهبران کشورهای خارجی تبریک گفت.

پیغام تبریک پوتین برای بشار اسد

دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین خاطرنشان کرد که رئیس جمهوری روسیه در پیغام تبریک خود برای بشار اسد رئیس جمهوری سوریه، بار دیگر بر تعهد کشورش برای توسعه هر چه بیشتر دوستی و همکاری دو جانبه با جمهوری عربی سوریه تأکید نموده است.

بر اساس این اطلاعات، ولادیمیر پوتین حمایت بدون تغییر روسیه از حاکمیت، وحدت و تمامیت ارضی سوریه را مورد تاکید قرار داده و ابراز امیدواری کرد که در سال آینده با کوشش های مشترک امکان بازگشت کامل صلح و ثبات به سرزمین سوریه فراهم گردد.

تأکید پوتین بر نقش مهم روسیه و آمریکا در تأمین امنیت و ثبات جهانی

کرملین یادآور شد، رئیس جمهوری روسیه همچنین در پیغام تبریکی برای دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، بار دیگر دعوت از رهبر آمریکا برای سفر به مسکو در مراسم بزرگداشت هفتاد و پنجمین سالگرد پیروزی در جنگ جهانی دوم در ماه مه 2020 را مورد تأیید قرار داد.

در پیغام تبریک برای رئیس کاخ سفید ، پوتین یادآور شده است: روسیه و آمریکا از لحاظ تاریخی مسئولیت خاصی در تأمین امنیت و ثبات جهانی دارند ، ضمن اینکه مسکو هوادار عادی سازی روابط دوجانبه و برقراری گفت وگوهای برابر، همراه با احترام و مطابق با در نظر دریافت منافع دو کشور است.

روسیه خواهان توسعه متقابلاً سودمند روابط با انگلیس است

طبق اطلاعات کاخ کرملین ، ولادیمیر پوتین همچنین در پیغام تبریک خود برای الیزابت دوم، ملکه انگلستان و بوریس جانسون نخست وزیر این کشور ابراز اطمینان نموده است که توسعه روابط روسیه و انگلیس، براساس اصول برابری و منافع متقابل، به تقویت ثبات بین المللی و امنیت بین المللی یاری خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2025

به "پیغام تبریک پوتین برای اسد، ترامپ و جانسون به مناسبت سال نو میلادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تبریک پوتین برای اسد، ترامپ و جانسون به مناسبت سال نو میلادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید