چرا مسابقات دوومیدانی قهرمانی معلولان کشور برگزار نشد؟

به گزارش آریا بلاگ، سرپرست دبیری فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین دلیل اصلی برگزار نشدن مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی کشور را بیان نمود.

چرا مسابقات دوومیدانی قهرمانی معلولان کشور برگزار نشد؟

مسعود حمیدی سرپرست دبیری فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط برگزاری اردوها و مسابقات این حوزه در دوران شیوع کرونا گفت: طی هفته های گذشته از رؤسای انجمن ها و سرمربیان تیم های ملی دعوت کردیم تا درباره برنامه ریزی، رکوردگیری و برگزاری مسابقات در رشته های مختلف صحبت کنیم. پس از جلسه ای که داشتیم، مقرر شد که این افراد برنامه های خود را ارائه کنند تا براساس آن، درخواست خود از ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش را داشته باشیم.

وی درباره مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی کشور گفت: قرار بود این رقابت ها در ماه جاری به میزبانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شود، اما پس از بررسی هایی که داشتیم، تصمیم گرفتیم مسابقات یادشده برگزار نشود. در واقع خودمان این تصمیم را گرفتیم و دلیلش نیز این بود که افراد زیادی در این رویداد شرکت می کردند و ورزشکاران جانباز و معلول نسبت به افراد سالم آسیب پذیرتر هستند و شرایط شان متفاوت تر است.

حمیدی ادامه داد: در صورتی که مجوز لازم را دریافت کنیم، قصد داریم یک رکوردگیری از پارادوومیدانی کاران داشته باشیم که تاریخ برگزاری آن 28 شهریور یا 4 مهر ماه خواهد بود. ما برای این رکوردگیری یک حدنصاب در مواد مختلف را اعلام می کنیم و افرادی که بتوانند در رکوردگیری های استانی به این حدنصاب برسند، از سوی استان شان در رکوردگیری اصلی شرکت خواهند کرد. با این شرایط، تعداد افراد شرکت کننده نسبت به مسابقات قهرمانی کشور کمتر خواهد بود و شرایط بهداشتی بیشتر از قبل رعایت می شود.

سرپرست دبیری فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین خاطر نشان کرد: درباره برگزاری لیگ های والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر نیز به دنبال هماهنگی های لازم هستیم تا بتوانیم شرایط برگزاری این دو لیگ را فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4349

به "چرا مسابقات دوومیدانی قهرمانی معلولان کشور برگزار نشد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا مسابقات دوومیدانی قهرمانی معلولان کشور برگزار نشد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید