چطور در کیش قایق تفریحی اجاره کنیم؟

به گزارش آریا بلاگ، کیش به عنوان یکی از زیباترین جزایر ایران، همیشه از مقاصد محبوب برای گردشگران محسوب می گردد. این جزیره جاذبه های گردشگری و امکانات تفریحی متعددی دارد که یکی از مهیج ترین و لذت بخش ترین آن ها، اجاره قایق و گشت و گذار بر روی آب های نیلگون خلیج فارس است.

چطور در کیش قایق تفریحی اجاره کنیم؟

اجاره قایق سرگرمیی در کیش و گشت و گذار و استراحت بر روی آب های خلیج فارس در زیر آفتاب گرم جنوب، تجربه ای لذت بخش و به یاد ماندنی را برای شما رقم خواهد زد. ضمن این که اجاره قایق در کیش برای مراسم های گوناگونی چون سورپرایز تولد، مراسم عقد و غیره به همراه یک ناخدا حرفه ای تجربه ای تکرار نشدنی را در زندگی شما رقم خواهد زد. برای اجاره انواع قایق های لوکس در کیش، بهتر است به سراغ مراکز معتبر بروید.

چرا اجاره قایق در کیش؟

احتمالا شما هم بارها در هنگام تماشای سفرهای دریایی با کشتی در فیلم ها و مستندها، دوست داشتید، حتی یک بار هم که شده گشت و گذار دریایی را تجربه کنید. سفر به شهرهای ساحلی مانند کیش بدون تماشای دریا و بازدید از جاذبه های دریایی آن لطفی ندارد.

خدمات اجاره انواع قایق و یات در کیش، یکی از تجربه های مهیج و خاطرات ماندگار سفر به کیش است که نباید از دست دهید. درحال حاضر شرکت های گوناگونی انواع خدمات گشت و گذار دریایی از جمله رزرو تور دریایی همراه با تشریفات وی ای پی، تور ماهیگیری وی ای پی و اجاره یات را به گردشگران ارائه می نمایند.

اجاره قایق در کیش، نه تنها یک سرگرمی مهیج و تازه محسوب می گردد، بلکه نقش موثری در ایجاد صمیمت بیشتر با همراهان سفر مانند خانواده و دوستان دارد، احتمالا بعد از یک سفر دریایی، رفاقت بیشتری با همسفران خود احساس می کنید.

برای اجاره قایق در کیش دلایل بسیاری وجود دارد که همه آن ها منتهی به یک تجربه و تفریج مجذوب کننده و منحصر به فرد می شوند؛ بعضی از دلایل اجاره قایق سرگرمیی در کیش در زیر آمده است:

ماهیگیری: ماهیگیری یکی از سرگرمیات مجذوب کنندهی است که تجربه کردن آن خالی از لطف نیست. برای ماهیگیری می توانید هرنوع قایقی را اجاره کنید و لزوما نیازی به اجاره قایق سرگرمیی یا یات ندارید.

ورزش های آبی: با اجاره قایق در کیش ، می توانید علاوه بر لذت بردن از آب های اقیانوسی، تحت نظر افراد ماهر، به انواع ورزش های آبی مانند غواصی، موج سواری، واتربردینگ و غیره نیز بپردازید.

کمپینگ در اقیانوس: تورهای قایق رانی و کمپینگ در دل اقیانوس، یک تجربه هیجان انگیز و به یاد ماندنی است که بهتر است آن را از دست ندهید.

میهمانی در آب های خروشان: با اجاره روزانه قایق در کیش، می توانید یک میهمانی یا جشن تولد و سورپرایز مجذوب کننده و منحصر به فرد را درمیان آب های پرتلاطم خلیج فارس ترتیب دهید.

تفاوت اجاره یات و اجاره قایق در کیش

یات به قایق و کشتی های سرگرمیی گفته می گردد که در دو نوع موتوری و بادبانی در جزیره کیش موجود بوده و بسیار لوکس هستند. یات ها یا قایق های سرگرمیی لوکس از امکانات رفاهی و سرگرمیی متعددی چون اتاق خواب، اتاق خواب مستر، عرشه بزرگ، ایرکاندیشن و تلویزیون، سرویس بهداشتی و حمام برخوردار هستند؛ تا جایی که به این قایق های مجذوب کننده، هتل های شناور بر آب گفته می گردد.

اجاره قایق سرگرمیی در کیش با توجه به امکانات موجود در آن ها، گزینه ایده آل و مجذوب کنندهی برای برگزاری مراسم تولد، جشن ها، سورپرایزها و حتی مراسم و عقد و عروسی محسوب می گردد. این قایق های مجذوب کننده معمولا برای مدت زمان تعیین و با ناخدا اجاره داده می شوند.

منبع: همگردی
انتشار: 11 دی 1402 بروزرسانی: 11 دی 1402 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 13424

به "چطور در کیش قایق تفریحی اجاره کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور در کیش قایق تفریحی اجاره کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید