خلیج فارس را بهتر بشناسیم؛ آشنایی با هزینه اقامت و امکانات هتل های چهار ستاره جزیره کیش

به گزارش آریا بلاگ، مقالات مرتبط:

  • خلیج فارس را بهتر بشناسیم؛ آشنایی با جاذبه های تفریحی جزیره کیش
  • خلیج فارس را بهتر بشناسیم؛ آشنایی با هزینه اقامت و امکانات هتل های سه ستاره جزیره کیش
  • خلیج فارس را بهتر بشناسیم :خلیج فارس در کتب تاریخی و جغرافیایی از شروع تا به امروز

هتل آرامیس کیش

قیمت هر شب رزرو اتاق دوتخته: 310,000 تومان

شرح هتل: هتل چهار ستاره آرامیس در جزیره کیش نزدیک به بازار پردیس، هتلی نوساز و زیبا با امکاناتی مناسب در سال 1387 تأسیس شده است. نزدیکی به بازار پردیس 1 از ویژگی های شاخص این هتل است . هتل آرامیس با دارا بودن امکانات رفاهی، کادر مجرب و آموزش دیده پذیرای میهمانان عزیز است.

خلیج فارس را بهتر بشناسیم؛ آشنایی با هزینه اقامت و امکانات هتل های چهار ستاره جزیره کیش

هتل سورینت مریم کیش

قیمت هر شب رزرو اتاق دوتخته: 340,000 تومان

شرح هتل: هتل چهار ستاره سورینت مریم در اسفند ماه 1390 به گروه هتل های سورینت پیوست، دو ماه پس از واگذاری از اردیبهشت 1391 بازسازی و نوسازی آن شروع شد و در روز 12 آبان ماه 1392 مورد بهره برداری نهاده شد . هتل سورینت مریم در حاشیه جنوبشرقی میدان امیر کبیر یکی از میادین اصلی و مرکزی کیش واقع شده است. بسیاری از تورهای کیش این هتل را برای اقامت انتخاب می نمایند. این هتل زیبا با نمایی متأثر از سبک معماری اروپایی باروک در چهار طبقه متشکل از 56 اتاق و سوئیت بنا شده است. فاصله کم هتل تا ساحل و اسکله تفریحی، تالار شهر ، مراکز خرید کیش مانند بازارهای مروارید، پردیس یک و دو ، مرکز تجاری، هایپر مارکت و... این امکان را به شما می دهد تا در صورت تمایل مسیرها را در فصول مناسب پیاده طی کنید و از هوای مطبوع جزیره بهره مند شوید.

سورینت مریم جزء معدود هتل هایی است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) برای خدمت رسانی به میهمانان استفاده می نماید. با تجهیز هتل به سیستم هوشمند، وسایل الکترونیکی هر اتاق مانند روشنایی، تهویه مطبوع، سرمایش و گرمایش و... هم زمان با ورود مسافر به صورت اتوماتیک فعال می شوند. امکانات این سیستم مدرن شرایط مناسب تری برای تأمین آسایش و آرامش میهمانان فراهم می نماید. یکی دیگر از خدمات مهم هتل سورینت مریم امکان استفاده از سرویس تلویزیون اینترنتی IPTV است، این سیستم علاوه بر پخش شبکه های تلویزیونی دارای آرشیو دیداری شنیداری، مشاهده صورت حساب، دسترسی به اینترنت، اطلاعات مراکز گردشگری، اعلام اوقات شرعی و شرایط آب و هوا است . رزرو اقامت تک در صورتی که ( یک شب ) باشد قبل از رزرو با پشتیبان رزرو هماهنگ گردد، در غیر اینصورت در صورت لزوم کنسل خواهد شد. رزرو این هتل غیرقابل کنسل و چارتر است . قیمت های اعلام شده علی الحساب بوده که در صورت افزایش نرخ بیشتر از این مبالغ، مابه التفاوت قبل از ورود مسافر به هتل، دریافت خواهد شد. گفتنی است با توجه به متغیر بودن نرخ ها ، قیمت نهایی رزرو با ثبت تاریخ ورود مشخص می گردد .

هتل صدف کیش

قیمت هر شب رزرو اتاق دوتخته: 340,000 تومان

شرح هتل: مجموعه هتل بین المللی صدف کیش بر اساس استانداردهای بین المللی و با نمایی به شکل صدف در زمینی بالغ بر 15 هزار متر مربع دارای 55 اتاق و 140 تخت، در مجاورت مراکز بزرگ تجاریجزیره در سال 1381 به بهره برداری رسید . موقعیت جغرافیایی مناسب هتل صدف کیش جذابیت این مکان اقامتی را دو چندان نموده است.

این هتل رو به روی دانشگاه کیش واقع شده و دسترسی به مراکز خرید را آسان نموده است. هتل صدف به عنوان یکی از برترین هتل های کیش با داشتن فضاهای مختلف اقامتی ، ورزشی، تفریحی، رستوران ها و کافی شاپ های متعدد، سالن بیلیارد و بولینگ، اینترنت وایرلس ، استخر سر باز استاندارد در خدمت شما مسافران گرامی است .

هتل ارم کیش

قیمت هر شب رزرو اتاق دوتخته: 200,000 تومان

شرح هتل: هتل بزرگ ارم در بلندترین منطقه شمال شرقی جزیره زیبای کیش مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس با زمینی به وسعت یکصد هزار متر مربع بنا شده است. این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با پوشش گیاهی خاص، فضا سازی زیبا و آب نماهای متعدد و چشم نواز است . هتل بزرگ ارم دارای 210 اتاق، 30 رویال ، پرزیدنت و سوئیت در ساختمان اصلی و 140 سوئیت آپارتمان در محوطه و دو استخر و سونا با کلیه امکانات، مراکز و فروشگاه های تجاری ، رستوران، کافی شاپ های متنوع با انواع غذاهای ایرانی و خارجی ، رستوران گردان، رستوران سنتی ، فست فود ، تالارهای مخصوص ازدواج و جشن تولد و بعلاوه دو سالن آمفی تئاتر 50 و 400 نفره و یک سالن کنفرانس 40 نفره است . گالری و سالن چند منظوره ، کلوپ ورزشی وتفریحی وسالن بیلیارد از دیگر امکانات هتل بزرگ ارم است .

ساخت پلکانی هتل بزرگ ارم باعث شده است 70 درصد اتاق های آن روبه دریا باشد و اتاق های رو به جزیره نیز به خاطر اشراف کامل بر جزیره کیش و زیبایی های بی نظیر آن، ارزشی برابر اتاق های رو به دریا دارد. سوئیت آپارتمان های محوطه با توجه به اینکه در میان باغی از نخلستان و گل و گیاه و فضای سبز واقع شده ، مورد علاقه مسافران به خصوص خانواده ها بوده و خانواده ها با اقامت در آن احساس آرامش بیشتری می نمایند . هدف ما رضایت ، آرامش و استراحت میهمانان در جزیره زیبای کیش است . پرسنل هتل بزرگ ارم با کوشش و کار شبانه روزی خود سعی می نمایند با توجه کامل به حقوق میهمانان انجام وظیفه نمایند . مدیریت هتل بزرگ ارم در این راه نیاز به هدایت شما میهمانان گرامی دارد و قطعا بیان نظرات به وسیله شما می تواند چراغ راه توسعه و برنامه های وسیع تر و بهتر این مجموعه بزرگ باشد. بعلاوه به اطلاع می رساند که طبق اعلام هتل، استخر مجموعه در حال بازسازی است. قیمت های اعلام شده علی الحساب بوده که در صورت افزایش نرخ بیشتر از این مبالغ، مابه التفاوت قبل از ورود مسافر به هتل دریافت خواهد شد. رزرو این هتل غیرقابل کنسل و چارتر است . جهت هماهنگی ترانسفر فرودگاهی با پشتیبان رزرو خود تماس بگیرید.

هتل فلامینگو کیش

قیمت هر شب رزرو اتاق دوتخته: 300,000 تومان

شرح هتل: هتل زیبای چهار ستاره فلامینگو در قلب جزیره کیش در ضلع غربی بلوار دریا با مساحت 27000 متر مربع و با چشم اندازی به آبهای نیلگون خلیج همواره فارس واقع شده ، طراحی ساختمان هتل به صورت اتاق های ویلایی در فاز 1 و 2 و ساختاری متفاوت در فاز تازه اجرا شده که مشتمل بر 202 اتاق و سوئیت است . از جمله امکانات هتل می توان به رستوران با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی، کافی شاپ ، کافی نت ، خشکشویی ، شبکه پخش فیلم اشاره نمود. هتل فلامینگو با دارا بودن امکانات رفاهی و کادر مجرب و آموزش دیده میزبان شما میهمانان محترم است . در هر اتاق یک کودک زیر 2 سال رایگان است و بالای 2 سال نفر کامل محسوب می گردد و ملاک کودک همراه بر طبق شناسنامه در روز ورود به هتل است .

اتاق های 3 تخته در فاز هتلی و ویلایی با استفاده از سرویس اضافه (کاناپه تخت خواب شو ) 4 تخته خواهد بود. نرخ ها علی الحساب است و احتمال افزایش نرخ در ایام خاص وجود دارد. رزرو این هتل غیرفابل کنسل و چارتر است.

هتل آریان کیش

قیمت هر شب رزرو اتاق دوتخته: 250,000 تومان

شرح هتل: هتل چهار ستاره آریان در سال 1378 در جزیره زیبای کیش تأسیس شده است. مرکز تجاری و بازار زیتون در ضلع شمالی ، بازار پردیس و پانیذ در ضلع شرقی و بازار مروارید در ضلع جنوبی هتل آریان واقع شده است. هتل آریان با دارا بودن کادر مجرب و آموزش دیده و امکانات رفاهی آماده پذیرایی از میهمانان محترم است . احتمال افزایش نرخ در ایام خاص وجود قیمت های اعلام شده علی الحساب بوده که در صورت افزایش نرخ بیشتر از این مبالغ، مابه التفاوت قبل از ورود مسافر به هتل دریافت خواهد شد. رزرو این هتل غیرقابل کنسل و چارتر است . جهت هماهنگی ترانسفر فرودگاهی با پشتیبان رزرو خود تماس بگیرید.

هتل گراند کیش

قیمت هر شب رزرو اتاق دوتخته: 230,000 تومان

شرح هتل: هتل 4 ستاره گراند در موقعیت بسیار خوبی نسبت به دریا و بازارهای جزیره کیش واقع شده است که می توان این مسیرها را بدون وسیله ی نقلیه طی کرد. اتاق های هتل از دید دریا برخوردار بوده و اکثرا دارای تراس هستند . این هتل از پذیرش میهمانان عرب معذور است . هتل گراند با داشتن امکانات رفاهی و کادر مجرب پذیرای میهمانان محترم است . رزرو این هتل غیرقابل کنسل و چارتر است . قیمت های اعلام شده علی الحساب بوده که در صورت افزایش نرخ بیشتر از این مبالغ، مابه التفاوت قبل از ورود مسافر به هتل دریافت خواهد شد. گفتنی است با توجه به متغیر بودن نرخ ها ، قیمت نهایی رزرو با ثبت تاریخ ورود مشخص می گردد .

هتل گاردنیا کیش

قیمت هر شب رزرو اتاق دوتخته: 230,000 تومان

شرح هتل: مجموعه اقامتی و رفاهی هتل گاردنیا با هدف اسکان و خدمت رسانی به میهمانان و گردشگران در جزیره زیبای کیش از سال 1387 با فضایی سبز و زیبا به بهره برداری رسید، این مجموعه دارای امکاناتی از جمله کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم به صورت 24 ساعته، رستوران نخل گاردنیا با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، باغ رستوران، چایخانه میزبان شما است . سرویس رایگان مراکز خرید جهت رفاه حال شما میهمانان گرامی همه روزه رأس ساعت 10 به یکی از مراکز تجاری کیش در نظر گرفته شده است. خدمات تفریحی و گردشگری هتل گاردنیا همه روزه از ساعت 8 لغایت 22 سالن بیلیارد و تفریحات گاردنیا از ساعت 13 لغایت 2 بامداد و بعلاوه اجاره دوچرخه و اسکوتر برقی همه روزه آماده ارائه خدمات رسانی به شما میهمانان عزیز است .

منبع: کجارو / hellokish.com / hotelyar.com / eghamat24.com
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 9264

به "خلیج فارس را بهتر بشناسیم؛ آشنایی با هزینه اقامت و امکانات هتل های چهار ستاره جزیره کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیج فارس را بهتر بشناسیم؛ آشنایی با هزینه اقامت و امکانات هتل های چهار ستاره جزیره کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید