چطور مقایسه قیمت قبل از خرید بلیط هواپیما را انجام دهیم؟

به گزارش آریا بلاگ، اگر اهل سفر با هواپیما باشید احتمالاً با چالش های متعددی در هنگام خرید بلیط هواپیما روبه رو شده اید. بعضی از این چالش ها غیرقابل اجتناب هستند. اما با روش هایی همانند مقایسه قیمت بلیط ها قبل از خرید آن ها، می توانید بعضی از این چالش ها را رفع کنید.

چطور مقایسه قیمت قبل از خرید بلیط هواپیما را انجام دهیم؟

بسیاری از مسائل به علت عدم آگاهی و خرید عجولانه رخ می دهد. به بیان دیگر خرید بلیط هواپیما همانند خرید هر محصول دیگری احتیاج به صرف وقت جهت آنالیز و مقایسه گزینه های موجود دارد.

در واقع مقایسه قیمت بلیط ها یکی از مهم ترین اقدامات قبل از خرید بلیط هواپیما است. اگر مقایسه بلیط ها به درستی صورت بگیرد، می تواند منجر به خرید بلیط هواپیما مقرون به صرفه گردد.

اگر قصد دارید بلیط هواپیما به مقصدی خاص بخرید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله به این سوال که چطور مقایسه قیمت قبل از خرید بلیط هواپیما را انجام دهیم؟ پاسخ خواهیم داد.

مزایای مقایسه بلیط هواپیما

همانطور که پیش تر گفته شد، مقایسه قیمت بلیط ها پیش از خرید آن ها مزایای بسیار زیادی دارد. به همین علت قبل از خرید بلیط برای یک جهت پروازی تعیین، بهتر است تمامی بلیط های موجود را مقایسه کنید. در ادامه به مزایای مقایسه قیمت بلیط هواپیما می پردازیم:

خرید مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما

یکی از اصلی ترین مزیت های مقایسه قیمت بلیط ها، پیدا کردن مقرون به صرفه ترین بلیط برای سفر است. در این صورت می توانید بودجه اقتصادی خود را کنترل و برنامه ریزی کنید. البته گفتنی است که تفاوت در قیمت بعضی از بلیط ها به علت اندازه ارائه خدمات پروازی و نحوه قیمت گذاری متفاوت آژانس های مسافرتی است. به همین علت در مقایسه بلیط ها توجه کنید که تمامی آن ها شرایط یکسانی داشته باشند. برترین راه برای مقایسه مراجعه به بازار مجازی سفر و گردشگری یعنی سفرمارکت است.

آگاهی از شرایط کنسلی بلیط هواپیما

یکی از مهم ترین مواردی که اغلب خریداران بلیط به آن توجه نمی نمایند، شرایط کنسلی بلیط است. همیشه اندکی احتمال وجود دارد که برنامه سفر شما به طور ناگهانی تغییر کند. در صورتی که به شرایط کنسلی توجه ننموده باشید، باید خسارت اقتصادی زیادی را پرداخت کنید. فرایند مقایسه قیمت پیش از خرید بلیط سبب می گردد تا شما با شرایط کنسلی بلیط هواپیما آشنا شوید.

امکان خرید از بین معتبرترین سایت های عرضه بلیط هواپیما

امروزه خرید حضوری بلیط هواپیما کاهش پیدا نموده است و اغلب مسافران در پی خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین است. در سفرمارکت می توانید پیش از خرید بلیط یک جهت پروازی، تمامی آن ها را با هم مقایسه کنید. مقایسه بلیط ها سبب می گردد تا شما بتوانید از میان معتبرترین سایت ها با برترین قیمت بلیط بخرید.

آگاهی از خدمات پرواز

از دیگر مزیت های مقایسه بلیط ها اطلاع از خدمات پرواز است. در طول پرواز همیشه خدماتی به مسافران ارئه می گردد که با آنالیز بلیط ها می توانید از آن ها آگاهی پیدا کنید. پیش از سفر با مقایسه بلیط ها می توانید کلاس پروازی، خدمات ویژه و دیگر موارد را آنالیز کنید.

امکان انتخاب برترین ایرلاین

در یک پرواز در جهت تعیین ایرلاین ها و شرکت های هواپیمایی زیادی وجود دارند که فعالیت می نمایند. بهتر است پیش از خرید بلیط به ایرلاینی که پرواز مورد نظر شما را ارائه می نماید توجه کنید. تفاوت این ایرلان ها تنها به نام آن ها مربوط نمی گردد. ایرلاین تمامی مسئولیت های پرواز شما را برعهده دارد به همین علت باید خدمات خاصی ارائه دهد. اعتبار ایرلاین ها باهم تفاوت دارد به همین علت قیمت آن ها نیز با هم فرق می نماید.

مقایسه قیمت بلیط هواپیما در سفرمارکت

همان طور که پیش تر گفتیم، سایت سفرمارکت برترین مرجع برای مقایسه قیمت بلیط های هواپیما است. در سایت سفرمارکت شما می توانید به تمامی ایرلاین ها و پروازهای داخلی و خارجی دسترسی داشته باشید و برترین آن ها را انتخاب کنید. به علت تنوع میان این ایرلاین ها و ایجاد فضای رقابتی بین آن ها مقایسه بدون وجود سایت مرجع سخت و وقت گیر است. به همین علت مراجعه به سایت یا اپلیکیشن سفرمارکت به شما پیشنهاد می گردد.

برای خرید و مقایسه قیمت بلیط هواپیما باید به صفحه بلیط های هواپیما در این سایت و اپلیکیشن سفرمارکت مراجعه کنید و سپس اطلاعات خواسته شده همانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت، تاریخ برگشت و تعداد مسافران را تکمیل کنید. در این بخش اگر بلیط رفت و برگشت احتیاج دارید، باید انتخاب کنید. پس از تکمیل اطلاعات باید برروی دکمه نارنجی رنگ جستجوی بلیط هواپیما کلیک کنید تا در صفحه بعدی لیستی از ده ها بلیط هواپیما به شما نمایش داده گردد.

در این صفحه تمامی بلیط ها با نام ایرلاین و قیمت آن ها نشان داده شده است. در نگاه اول می توانید قیمت هرکدام از این بلیط ها را با هم مقایسه کنید. در این صفحه اطلاعات دیگری همانند ساعت دقیق پرواز، مدت سفر، نوع بلیط و شناسه پرواز نیز تعیین شده است.

برای مقایسه قیمت این بلیط ها می توانید چیدمان صفحه را مرتب کنید. در بخش بالایی این صفحه گزینه هایی وجود دارد که به واسطه آن ها می توانید چیدمان صفحه را تغییر دهید. می توانید بلیط ها را براساس قیمت از کم به زیاد یا بلعکس مرتب کنید تا بتوانید آن ها را به راحتی مقایسه کنید. بعلاوه می توانید براساس ساعت پرواز، تخفیف ها و مدت زمان سفر بلیط ها را مقایسه کنید.

بعلاوه می توانید از فیلترهای سمت راست صفحه یاری بگیرید و بازه قیمتی آن را تعیین کنید تا تنها بلیط هایی مطابق با بودجه شما نمایش داده شوند. در این صورت مقایسه بسیار راحت تر می گردد زیرا نتایج محدودتر و به خواست شما نزدیک تر است.

از برترین مزیت های سفرمارکت می توان به وجود تقویم قیمتی اشاره نمود. در این تقویم می توانید مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما را پیدا کنید و قیمت بلیط های مختلف را باهم مقایسه کنید.

مقایسه اطلاعات و خدمات پرواز

مراجعه به سایت تک تک ایرلاین ها برای مقایسه قیمت و خدمات بلیط و خرید اینترنتی بلیط هواپیما کار منطقی نیست. زیرا برای این کار باید وقت زیادی داشته باشید. بعلاوه بسیاری از ایرلاین ها سیستم فروش آنلاین بلیط هواپیما ندارند و تنها اطلاعات آن ها را نمایش می دهند و برای خرید این بلیط ها باید به وسیله آژانس های مسافرتی اقدام کنید.

در بعضی مواقع نیز تنها مقایسه قیمت کافی نیست و کاربران باید اطلاعات و خدمات پروازی را نیز با هم مقایسه نمایند تا بتوانند برترین بلیط هواپیما را خریداری نمایند. برای مقایسه اطلاعات این بلیط ها نیز safarmarket برترین گزینه است. در این سایت و اپلیکیشن می توانید با کلیک برروی دکمه نارنجی رنگ، قیمت همه عرضه نمایندگان را با هم مقایسه نموده و سپس فروشنده را انتخاب کنید تا سفرمارکت شما را به سایت پذیرنده انتقال دهد. سپس در آن قسمت می توانید تمامی اطلاعات مربوط به پرواز را آنالیز کنید. پس از مشاهده اطلاعات باید فرم در نظر گرفته شده را تکمیل کنید تا خرید شما نهایی گردد.

مزیت خرید بلیط هواپیما از سایت و اپلیکیشن سفرمارکت

  • امکان مقایسه قیمت بلیط های هواپیما و خرید مقرون به صرفه ترین بلیط
  • امکان آنالیز اطلاعات پرواز و خدمات ایرلاین ها
  • پشتیبانی قوی و رابط کاربردی ساده
  • پوشش صد درصدی جهتهای هوایی
  • همکاری با معتبرترین سایت ها و آژانس های دارای مجوز
  • صرفه جویی در وقت
  • امکان تهیه تمامی محصولات گردشگری همانند تور مسافرتی، بلیط قطار، رزرو هتل و دیگر موارد
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 مهر 1401 بروزرسانی: 26 مهر 1401 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 11023

به "چطور مقایسه قیمت قبل از خرید بلیط هواپیما را انجام دهیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور مقایسه قیمت قبل از خرید بلیط هواپیما را انجام دهیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید