کتاب هایی که شما را در خانه نگه می دارند

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از sciencefriday کتاب های جدید علمی که شما را برای دوری از کویید نوزده در خانه نگه می دارد، معرفی شدند. با توجه به اینکه این پاندمی تمام برنامه های تعطیلات تابستان و دیگر روزها را بهم زده است اما این لیست از کتاب ها شما را برای در خانه ماندن تشویق می نماید.

کتاب هایی که شما را در خانه نگه می دارند

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

در حالیکه فاصله اجتماعی را رعایت می کنید، به جای رفتن به موزه می توانید با کتاب های پیش رو در خصوص تاریخچه لامپ ها، ساعت ها و سایر اختراعات بشر چیزهای زیادی یاد بگیرید.

برتر

برتر نام کتابی درباره نژاد انسان ها است که به عقیده بسیاری از افرادی که آن را خوانده اند، باید در لیست کتاب هایتان باشد. آنجلا ساینی روزنامه نگار علم در صندلی یک متخصص با پژوهش هایش به جداسازی علم از شبه علم در بحث نژاد می پردازد. با خواندن این اثر دیدگاهتان نسبت به تاریخ بشر و مفهوم نژاد تغییر خواهد نمود. این کتاب یک آنالیز تاریخی از کوشش های بی سرانجام سفید پوستان در بحث های مربوط به نژاد است.

کیمیاگری ما

در کتاب کیمیاگری ما آنسیا رامیرز به چگونگی تحول انسان و اطرافش پرداخته است. در واقع این اثر یک آنالیز تاریخی از اختراعاتی است که زندگی بشر را تغییر داده است. نویسنده خود دانشمند علم مواد است که از ارتباط میان وقایع تاریخی و دلایل اصلی آن ها در کتابش سخن می گوید. در حقیقت این نویسنده داستان سرای ماهری است و شما می توانید با خواندن این اثر در آن غرق شوید؛ به ویژه آنکه اگر تا کنون کتاب های داستانی می خواندید و اکنون می خواهید کتاب های غیر داستانی را هم تجربه کنید، این کتاب به هیچ وجه حوصله شما را سر نخواهد برد. نویسنده با زبانی ساده به نگارش این اثر پرداخته است.

زندگی رازآلود استخوان ها

رایلی بلک در کتاب کلیدهای استخوان دیدگاه شما را نسبت به استخوان هایتان تغییر می دهد. پیش بینی می گردد شما با خواندن این اثر از ابتدا تا انتهای کتاب لذت خواهید برد. نویسنده کوشش نموده است شگفتی های استخوان را در کتابش به تصویر بکشد.

پرنده

جنیفر اکرمن در کتاب راه پرنده نگاه جدیدی به این موضوع دارد که پرندگان چگونه صحبت می نمایند، کار می نمایند، بازی می نمایند و فکر می نمایند. در واقع نویسنده تحقیقات علمی شخصی خود را درباره پرندگان جذاب و رنگارنگ در کتابش زنده می نماید؛ از طوطی گرفته تا کلاغ و بوقلمون. وی با نشان دادن اینکه چطور هر گونه از پرندگان کار می نمایند، می خواهد یادآور گردد که راهی برای پرنده بودن وجود ندارد.

احساسات شما

کتاب احساسات شما یک اثر علمی است که به شما می گوید دقیقا چه احساسی در شرایط ویژه دارید. این اثر که از سوی نشنال جغرافی منتشر شده است برای هر فردی که می داند احساسات چیست مفید خواهد بود. شما با خواندن این اثر به فکر فرو خواهید رفت و به طور قطع به دوستتان هم توصیه خواهید کرد.

شیوع در اقیانوس

کتاب شیوع اقیانوس نوشته درو هارول استاد محیط زیست دریایی است. نویسنده در این کتاب به آنالیز همه گیری های دریایی می پردازد که می تواند باعث از بین رفتن انبوه حیوانات وحشی از بالا تا پایین و زنجیره غذایی گردد. نویسنده در این اثر به شیوع بیماری های عفونی مختلف در محیط های دریایی توجه نموده است

هوشیاری اجتماعی

مایکل گرازیانو در کتاب هوشیاری و مغز اجتماعی نحوه استدلال درباره خودمان را به ما آموزش می دهد و آنچه که در مکانیسم های مغز برای برقراری ارتباط با دیگران وجود دارد را برای ما تعریف می نماید. شاید این اثر برای افرادی که از اختلال اوتیسم رنج می برند بسیار مفید باشد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3934

به "کتاب هایی که شما را در خانه نگه می دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب هایی که شما را در خانه نگه می دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید