گزارش سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی در جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک

به گزارش آریا بلاگ، سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با حضور در نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، گزارشی از فعالیت های چهار ماهه این فدراسیون ارائه کرد.

گزارش سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی در جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مازیار ناظمی، سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با حضور در شصت ویکمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، گزارشی از فعالیت های چهار ماه خود ارائه کرد.

آموزش، بهسازی نیروی انسانی و تخصصی، تعامل با کارشناسان، قهرمانان و پیشکسوتان، مشخص سهم مدیریتی زنان در کمیته های تخصصی، بازسازی و اصلاح پیست های موتورسواری و اتومبیرانی مجموعه ورزشی آزادی، تقویت حوزه رسانه و فرهنگی و ارتباطات فدراسیون، همکاری با شهرداری تهران و پلیس راهور برای حوزه های فرهنگی و شهری، مشارکت در آموزش و تربیت مدیران فنی و تخصصی نهادهای متقاضی و تأمین پیست های اختصاصی در دهکده های المپیک 10 استان برای هیئت ها از جمله سرفصل های گزارش سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری به رئیس و اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک بود.

در این نشست، رضا صالحی امیری با تقدیر از فعالیت های انجام شده در فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری طی این مدت گفت: آقای ناظمی بسیار پرانگیزه و از چهره های رسانه ای و فرهنگی و از مدیران پر کوشش ورزش کشور است و با خصائص خوبی مانند تعامل و بهره دریافت از خرد جمعی آینده خوبی را پیش روی این رشته قرار می دهد.

رئیس کمیته ملی المپیک با استقبال از طرح ها و برنامه های فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اضافه نمود: کمیته ملی المپیک از برنامه های آموزشی و توسعه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی حمایت خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3246

به "گزارش سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی در جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی در جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید