تور یونان ارزان: یونان در انتظار شکستن رکورد جهانگرد در سال 2017 است

به گزارش آریا بلاگ، صنعت گردشگری یونان جایگاه بسیار مهمی در اقتصاد این کشور دارد. در سال های اخیر سازمان ملی گردشگری این کشور با اتخاذ تصمیم هایی در جهت توسعه گردشگری اقدام نموده است. برای آشنایی با این سیاست ها با خبرنگاران همراه شوید.

تور یونان ارزان: یونان در انتظار شکستن رکورد جهانگرد در سال 2017 است

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

یونان همواره یک مقصد محبوب گردشگری برای دوستداران سفر بوده و هست. هرگردشگر مشتاقی، یا به یونان رفته است یا بدون شک یونان را در فهرست سفرهای خود قرار می دهد. امسال یونان در خصوص پذیرش گردشگران خارجی انتظار سالی با رکوردشکنی بسیار بالا را دارد.

در امسال سازمان ملی گردشگری یونان انتظار دارد 30 میلیون گردشگر خارجی از یونان بازدید نمایند. این به معنی نرخ رشد 7 درصدی گردشگر های بین المللی است که دو میلیون گردشگر بیشتر در سال 2017 نسبت به سال 2016 را شامل می گردد.

صنعت گردشگری یونان و ورود گردشگران به این کشور در دو سال گذشته به طور پیوسته توسعه داشته است. اقتصاددانان پیش بینی می نمایند حضور رو به افزایش گردشگر در این کشور و رکورد شکنی امسال، مطمئنا روی اقتصاد کشور یونان تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

تحلیل گران معتقدند صنعت گردشگری و توریسم می تواند به رشد اقتصاد کشور یونان معادل 6/9 درصد یاری کند که رشدی قابل توجه است. بعلاوه این صنعت می تواند موجب رشد 6/3 درصدی اشتغال گردد.

بنا بر تخمین های سازمان دنیای گردشگری و سفر صنعت گردشگری در یونان حدودا یک میلیون شغل را تامین می نماید و جایگاه مهمی در اشتغال کشور دارد. بر اساس همین تخمین صنعت توریسم 20 درصد فراوری ناخالص ملی را در یونان تشکیل می دهد.

النا کونتورا وزیر گردشگری کشور یونان گفته است:

ما در خصوص فصل توریسم پیش رو و ادامه فرایند رشد حضور گردشگران به کشور بسیار امیدوار و مثبت اندیش هستیم.

او بعلاوه ادامه می دهد:

زیبایی طبیعی بی مانند، تاریخ باستانی، فرهنگ زنده شهری و روح نوع دوستی کشور یونان، آن را به یکی از بی نظیرترین و خواستنی ترین مقاصدگردشگری دنیا در سال های اخیر بدل نموده است.

کشور یونان کوشش بسیار کرد تا شهرتش را به عنوان یک مقصد، با کلاس دنیای باز آفرینی کند و پیروز به دریافت عناوینی مهمی از تحلیل گران معتبر دنیای شد از جمله مجله نیویورک تایمز که شهر آتن را یکی از 52 مکان مهم دیدنی به شمار می آورد که حتما باید دید.

بعلاوه موسسه سفر و تفریحات (Travel + Leisure) جزیره زیبای سنتورینی را مفتخر به انتخاب اول خود کرد و عنوان داشت جزیره سنتورینی مقصد اول در بین جزایر دنیا برای سفر، در جمیع موارد مورد آنالیز از نظر این موسسه است.

سعید طالب رفعی دبیر دفتر سازمان دنیای گردشگری (UNWTO) می گوید:

کشور یونان یکی از معروف ترین و مجذوب کننده ترین مقاصد توریزم دنیا به شمار میرود که مجذوب کنندهیتش را برای گردشگران خارجی رشد داده و فرایند این رشد نیز همچنان افزایشی است.

در طول دوسال گذشته کشور یونان تمام چالش های موجود خود را با بکارگیری یک سیاست تازه گردشگری در جهت افزایش مدت زمان فصل توریسم، تشویق محصولات موضوعی تازه، گگرددن بازارهای نو، تشویق مقاصد تازه یونان برای گردشگری و جذب سرمایه گذاری های نو در صنعت توریسم، از تهدید به فرصت تبدیل نموده است. نتیجه توسعه مثبت تصویر کلی گردشگری در کشور یونان در فکر جامعه دنیای بوده است.

یونان بعلاوه با اتخاذ برنامه هایی پرواز از برخی مبداهای مهم به این کشور را بهبود بخشیده است. در این مورد می توان از سرویس پرواز هر روزه هواپیمایی امارات از فرودگاه بین المللی نواک لیبرتی در نیوجرسی امریکا به مقصد کشور یونان نام برد.

باید اشاره نمود که در این راستا یونان پروازهای داخلی به جزایر محبوبی مثل کاس، رودز، میکونوس، سنتورینی و کورفو و بعلاوه پروازها از مبداهای اروپایی را توسعه داده و بهبود بخشیده است.

سازمان ملی گردشگری یونان تصمیم دارد این فرایند رشد حضور گردشگر ها در یونان را با توسعه راه های دسترسی هوایی و زمینی، همچنان حفظ کند.

این سازمان بعلاوه در نظر دارد به توسعه بخش های دیگری از جمله توریسم لوکس، گردشگری زیارتی و ... بپردازد و از این طریق نرخ رشد گردشگری کشور را افزایش دهد.

منبع: کجارو / travelpulse.com
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 8824

به "تور یونان ارزان: یونان در انتظار شکستن رکورد جهانگرد در سال 2017 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور یونان ارزان: یونان در انتظار شکستن رکورد جهانگرد در سال 2017 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید