3700 خودرو در گیلان رایگان گازسوز شد

به گزارش آریا بلاگ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان از گازسوز شدن رایگان 3 هزار و 700 خودرو از زمان اجرای طرح دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی در استان اطلاع داد.

3700 خودرو در گیلان رایگان گازسوز شد

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان، کوروش بالادست با اشاره به اجرای این طرح اظهار کرد: از زمان اجرای طرح 3 هزار و 700 خودرو در گیلان گازسوز شده و این رقم حاکی از رشد 12.1 درصدی نسبت به ماه گذشته و 1.2 درصدی نسبت به هفته گذشته است.

وی با اعلام اینکه بیشتر خودروهای عمومی استان گازسوز شده و بقیه نیز در حال اجرا است، اضافه نمود: 555 خودرو نیز تأیید شده اند و در صف انتظار برای اجرای این طرح هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان از مالکان خودروهایی که تا به امروز برای ثبت نام اقدام نکرده اند و متقاضی هستند، خواست هرچه سریع تر مشخصات خود را ثبت و فرآیند ثبت نام خود در سامانه GCR.NIOPDC.IR را تکمیل نمایند.

بالادست با تشکر از همراهی سازمان هایی که برای اطلاع رسانی به موقع اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی با این شرکت همکاری داشتند، اظهار کرد: اطلاع رسانی در سطح استان به ویژه در میدان های اصلی، مکان های پرتردد خودروها و صندلی های عرضه سوخت اجرا شده است و همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6628

به "3700 خودرو در گیلان رایگان گازسوز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3700 خودرو در گیلان رایگان گازسوز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید