آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 98 اعلام شد

به گزارش آریا بلاگ، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای امشب، 15 آبان ماه را آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال 98 گفت.

آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 98 اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با توجه به تغییر زمان برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری به روز جمعه 29 آذرماه، سازمان سنجش آموزش کشور بازه زمانی دیگری را به عنوان مهلت مجدد ثبت نام در این آزمون مشخص کرد که این فرصت از روز شنبه یازدهم آبان ماه آغاز شد و تا پایان امشب چهارشنبه پانزدهم آبان ماه ادامه دارد.

درحقیقت داوطلبان شرکت در این دوره از آزمون تنها تا پایان امشب فرصت دارند پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحات دفترچه مذکور و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با توجه به موارد ذیل نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کنند:

1-داوطلبانی که قبلاً نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام اقدام کرده و پیروز به ثبت نام نشده اند می توانند با اطلاعات همان کارت اعتباری نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

2- داوطلبانی که در زمان مقرر ثبت نام نکردند می توانند با مراجعه به قسمت خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه مربوطه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

3- داوطلبانی که قبلاً ثبت نام کردند می توانند در صورت تمایل در این فرصت باقیمانده نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

گفتنی است، آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال 98 روز 29 آذرماه در کلیه مراکز استان های کشور برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 1183

به "آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 98 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 98 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید