احتمال قطع صادرات برق از آلمان در زمستان سال جاری (تور آلمان ارزان)

به گزارش آریا بلاگ، کارشناسان هشدار می دهند ممکن است آلمان مجبور گردد برای جلوگیری از کمبود و تنگنا، صادرات برق خود را قطع کند.

احتمال قطع صادرات برق از آلمان در زمستان سال جاری (تور آلمان ارزان)

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

یکی از مدیران ارشد بزرگترین اپراتور انتقال انرژی در آلمان هشدار داده است که برلین ممکن است مجبور گردد زمستان سال جاری صادرات برق به فرانسه و سایر کشور ها را کاهش داده یا قطع کند تا از سقوط شبکه برق خود جلوگیری کند.

به گزارش فایننشال تایمز، هندریک نویمان، مدیر فنی آمپریون، بزرگترین اپراتور از چهار اپراتور شبکه برق آلمان گفت که برای جلوگیری از کمبود برق و تنگنا ها ممکن است حتی توقف در صادرات را هم به عنوان آخرین راه حل، ضروری بدانیم. با این حال، او گفت چنین سناریویی احتمالاً برای چند ساعت خواهد بود، نه چند روز.

او بعلاوه هشدار داد: ما شرایط بسیار پر استرسی را در زمستان پیش رو متصور هستیم. از دیگر مسائل می توان به تعطیلی نیروگاه های هسته ای فرانسه و اختلال در تحویل زغال سنگ اشاره نمود.

لازم به ذکر است، آلمان سال هاست که صادر کننده برق است و اتریش و فرانسه از مهم ترین خریداران آن هستند.

هرگونه قطع یا کاهش صادرات برق آلمان ممکن است کمبود عرضه در فرانسه را بدتر کند. در حال حاضر فرانسه کوشش می نماید تمام 32 راکتور هسته ای خود را دوباره راه اندازی کند تا بتواند از اختلال در عرضه بکاهد. فرانسه در ماه های ژانویه تا مارس 6 هزار گیگاوات ساعت برق از آلمان وارد نموده است.

خبرنگاران بین الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 مهر 1401 بروزرسانی: 13 مهر 1401 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 10910

به "احتمال قطع صادرات برق از آلمان در زمستان سال جاری (تور آلمان ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال قطع صادرات برق از آلمان در زمستان سال جاری (تور آلمان ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید