اردوی آماده سازی تیم ملی شمشیربازی در مشهد شروع شد

به گزارش آریا بلاگ، علی یعقوبیان در مصاحبه با خبرنگاران، از شروع اردوی تیم ملی شمشیربازی ایران در مجموعه ورزشی کوثر مشهد اطلاع داد و اظهار کرد: این اردو به مدت به مدت یک هفته در مشهد ادامه خواهد داشت.

اردوی آماده سازی تیم ملی شمشیربازی در مشهد شروع شد

سرمربی تیم ملی شمشیربازی مردان ایران در اسلحه اپه، به حضور هشت شمشیرباز در این اردو اشاره و بیان نمود: ورزشکاران در این تمرینات برای شرکت در جام جهانی کازان روسیه و مسابقات گزینشی المپیک، آماده می شوند.

وی در ادامه بیان نمود: بعد از اتمام این اردو شمشیربازان به مسابقات لیگ برتر ایران خواهند رفت و اردوی بعدی تیم ملی در تهران و در سال 1400 برگزار خواهد شد.

یعقوبیان در مورد شرایط تیم ملی گفت: از اواخر آذرماه اردوی تیم ملی شمشیربازی مردان ایران در اسلحه اپه را شروع نموده ایم و خوشبختانه بعد از یک سال دوری از تمرینات شمشیربازان به آمادگی لازم خود رسیده اند.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی ایران در سرانجام گفت: تمامی پروتکل های بهداشتی در اردوی تیم را رعایت می گردد و شب گذشته ورزشکاران به محض ورود به مشهد تست کرونا داده اند در حال حاضر منتظر جواب تست هستیم تا پس از آن تمرینات تیم را شروع و اردو را به مدت یک هفته برگزار کنیم.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6369

به "اردوی آماده سازی تیم ملی شمشیربازی در مشهد شروع شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "اردوی آماده سازی تیم ملی شمشیربازی در مشهد شروع شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوی آماده سازی تیم ملی شمشیربازی در مشهد شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید