اعطای خدمات و تسهیلات به شرکت های دانش بنیان با عاملیت زنان

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر سیاوش ملکی فر، میزان برخورداری شرکت های دانش بنیان با مدیرعاملی زنان از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی را تبیین کرد و گفت: زنان دستاوردهای خوبی در عرصه صنعت داشته اند به طوری که میزان اشتغال زنان در صنعت 26.4 درصد و میزان اشتغال مردان در صنعت 32.8 درصد است.

اعطای خدمات و تسهیلات به شرکت های دانش بنیان با عاملیت زنان

معاون توسعه نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی اضافه نمود: در زمینه برخورداری از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی نیز در سال 99 میزان استفاده از خدمات بیشتر شده است به طوری که در زمینه توانمندسازی 535 فقره خدمات ارائه شده است که از این تعداد 175 شرکت به مدیریت زنان آن را دریافت نموده که 29 درصد از کل شرکت های دانش بنیان با مدیریت زنان را شامل می گردد.

وی ادامه داد: همچنین در زمینه تسهیلات کرونایی صندوق نوآوری و شکوفایی، 972 فقره تسهیلات ارائه شده که 77 شرکت دانش بنیان با عاملیت زنان از این خدمت استفاده کردند. در زمینه ارائه تسهیلات نیز 2583 فقره تسهیلات ارائه شده است که 384 شرکت دانش بنیان با عاملیت زنان از این خدمات استفاده کردند.

ملکی فر درباره رویداد نقش موثر زنان در مدیریت بهینه مصرف در حوزه برق، آب و انرژی (شکوفا) گفت: ما در این رویداد، بر حوزه مدیریت بهینه مصرف متمرکز شدیم که در کشور با چالش های مختلفی در این زمینه روبرو هستیم.

وی اضافه نمود: در این رویداد 20 احتیاج فناورانه در حوزه آب، برق و انرژی معرفی خواهد شد و برگزاری سه نشست تخصصی آموزش بین المللی به علاوه جذب سرمایه گذار خطرپذیر برای استارت آپ هایی با عاملیت بانوان از دیگر برنامه های این رویداد است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5813

به "اعطای خدمات و تسهیلات به شرکت های دانش بنیان با عاملیت زنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای خدمات و تسهیلات به شرکت های دانش بنیان با عاملیت زنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید