اعلام نامزد های اولیه جایزه دیلن توماس 2021

به گزارش آریا بلاگ، نامزد های اولیه جایزه توماس دیلن، که مختص نویسندگان جوان و زیر 39 سال است، اعلام شد.

اعلام نامزد های اولیه جایزه دیلن توماس 2021

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از بوک سلر، نامزد های اولیه جایزه دیلن توماس معرفی گشت و نویسندگان جوان با موضوعاتی، چون سیاست و اجتماع، فرهنگ، و قدرت بخت دریافت جایزه 30 هزار پوندی را دارند.

تمساح و دیگر داستان ها نوشته دیما آلزایات، ضد تهوعی برای دلتنگی خانه نوشته رومالین، اگر صورت تو را داشتم نوشته فرانسیس چا، موج پادشاهی نوشته رای کرتیس، اوقات هیجان انگیز نوشته نائوسی دولان، مرگ ویوک اُجی نوشته آکواکی امزی، رندانگ نوشته ویل هریس، خنده وحشیانه نوشته کائولین هیوز، آن ها که بودند نوشته کابریل رائوز، نیمکت نوشته کاترین لیثی، لوستر نوشته رِیون لیلانی، ونسا تاریک من نوشته کیت الیزابت راسل دوازده اثر حاضر در فهرست اولیه هستند.

جایزه دیلن توماس توسط دانشگاه سوانسی بنیان گذاری شده است و از سال 2006 به عنوان یکی از گران ترین و معتبرترین جوایز ادبی جهان شناخته می شود.

این جایزه به آثار چاپ شده به زبان انگلیسی از نویسندگان نوقلم زیر 39 سال تعلق می گیرد و گونه های ادبی رمان، شعر و نمایشنامه را مورد تقدیر قرار می دهد. دیلن توماس در سن 39 سالگی درگذشت و بیشتر کارهایش را از 20 تا 30 سالگی به نگارش درآورده بود.

استفن سِکستون، شاعر، استاد دانشگاه سوانسی رئیس هیئت داوران است و نامیتا گوخاله، ساییما آسلام، جاشوا فرریس، و فرانچسکا دایرچ او را در انتخاب فهرست کوتاه و برنده یاری خواهند کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5982

به "اعلام نامزد های اولیه جایزه دیلن توماس 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام نامزد های اولیه جایزه دیلن توماس 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید