امنیت امروز مرزها بر اساس الگوی امنیتی شهید شوشتری است

به گزارش آریا بلاگ، خبرنگاران/خراسان رضوی فرمانده قرارگاه ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه گفت: شهید شوشتری فرمانده لایق و همه جانبه بود، لحظه به لحظه تدبیری کارآمد برای موضوعاتی که با آن روبرو داشت اتخاذ می کرد و امروز نیز در حفظ امنیت مرزهای ایران اسلامی از مدل و الگوی امنیتی شهید شوشتری بهره می بریم.

امنیت امروز مرزها بر اساس الگوی امنیتی شهید شوشتری است

سردار سید حسن مرتضوی امروز در مراسم دهمین یادواره شهدای وحدت شهیدان شوشتری و محمدزاده در مجتمع فرهنگی آیه ها ضمن تبریک سالروز ولادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) بیان نمود: امید است تا توفیق یابیم با شناخت صحیح از این شهید بزرگوار در هر مسئولیتی که هستیم به نحو احسن و مطلوب انجام وظیفه کنیم.

وی اضافه کرد: امروز خدا را شاکریم که بار دیگر سعادت یافتیم تا فضای شیرین شهادت را در استان گسترده و دهمین سالگرد شهدای وحدت را به همت آحاد مردم و مسئولین برگزار کنیم. شهید شوشتری نه تنها بر استان خراسان و سیستان بلوچستان بلکه بر ایران اسلامی حق بزرگی دارند و لذا همیشه محتاج شناخت سیره عملی همه شهدا به ویژه این شهید عزیز هستیم.

فرمانده قرارگاه ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه ادامه داد: شهید شوشتری فردی بود که در دوران حیات خویش رضایت امامین انقلاب را کسب کردند و امام راحل نیز قول شفاعت به ایشان دادند. رهبری نیز از این شهید بزرگوار با الفاظ و واژه هایی چون مومن، وفادار، شجاع، پاکیزه،حاضر در میدان، دوست داشتنی و ... از یاد کرده اند.

مرتضوی اضافه کرد: صفات اخلاقی شاخص شهید شوشتری ایشان را به جایی رساند که اکنون پس از 10 سال که از شهادت وی نیز می گذرد چنین مراسمی برگزار و یاد و خاطره اش زنده می ماند و لذا باید در مکتب این شهید بزرگوار درس بیاموزیم.

وی اظهار کرد: امروز می بینیم در مرزهای شمال غرب، غرب و جنوب ایران اسلامی نیز از مدل الگوی امنیتی این شهید بهره می بریم، شهید شوشتری فرمانده ای لایق و همه جانبه بود، لحظه به لحظه تدبیری کارآمد برای موضوعاتی که با آن روبرو داشت اتخاذ می کرد لذا می بینیم اگر در مقابله با تهدیدات سخت همه ابزارهای موثر را به کار می گرفت در کنار این از تلاش در مقابله با تهدیدات نرم و هجمه های فرهنگی نیز غافل نبود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 1282

به "امنیت امروز مرزها بر اساس الگوی امنیتی شهید شوشتری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امنیت امروز مرزها بر اساس الگوی امنیتی شهید شوشتری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید