انتخابات فدراسیون والیبال قطعا 29 آبان برگزار می گردد

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، موضوعات مطرح شده در خصوص تایید صلاحیت محمدرضا داورزنی و به خصوص ورود مجلس به انتخابات فدراسیون والیبال و تاکیدی که بر نام نویسی دوباره از کاندیداهای ریاست - به دلیل استعفای دیرهنگام داورزنی و نابرابر بودن شرایط کاندیداها - شده است، ابهاماتی را در خصوص برگزاری این انتخابات و انجام آن در موعد معین شده ایجاد نموده است.

انتخابات فدراسیون والیبال قطعا 29 آبان برگزار می گردد

این درحالی است که مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی تاکید دارد که انتخابات فدراسیون والیبال در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

سید محمد شروین اسبقیان در مصاحبه با خبرنگاران گفت: با وجود صحبت هایی که در خصوص انتخابات فدراسیون والیبال مطرح شده، هیچ تصمیمی مبنی بر لغو برگزاری آن در روز از پیش مشخص شده گرفته نشده است.

وی توضیح داد: تمام اقدامات برای برگزاری سرِ وقت این انتخابات اجرا شده است. وزارت ورزش هیچ برنامه ای برای تعویق آن ندارد. انتخابات هم طبق برنامه روز چهارشنبه 29 آبان ماه از ساعت 10 شروع می گردد.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی تاکید نمود: برگزاری انتخابات فدراسیون های دیگری هم در برنامه است. از خیلی وقت پیش از این هم برای انتخابات والیبال اقدام شده بود. همه مراحل به درستی طی شد. در حال حاضر دلیلی برای لغو و تعویق آن نداریم.

اسبقیان همچنین گفت: تا به امروز هیچ یک از کاندیداهای تایید صلاحیت شده از حضور در انتخابات فدراسیون والیبال کناره گیری نکرده اند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 1344

به "انتخابات فدراسیون والیبال قطعا 29 آبان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابات فدراسیون والیبال قطعا 29 آبان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید