انتظاری: باشگاه دیر پول بدهد، دیگر چیزی درست نمی شود، گل گهر نیازی به تعریف ندارد

به گزارش آریا بلاگ، هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد اگر مسائل مالی این تیم برطرف نشود، شاید سرنوشتی مانند تیم پارس جنوبی جم در انتظارش باشد.

انتظاری: باشگاه دیر پول بدهد، دیگر چیزی درست نمی شود، گل گهر نیازی به تعریف ندارد

نیما انتظاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد آخرین شرایط نفت مسجدسلیمان بعد از تساوی برابر استقلال گفت: شرایط فنی تیم ما خوب است و تا الان هم نتایج خوبی گرفته ایم. فقط امیدواریم که مسئولان به قول شان عمل کرده و مسائل مالی ما را برطرف کنند. ما تا الان 20 درصد از مبلغ قراردادمان را گرفتیم. این در حالی است که طبق وعده مسئولان باید تا نیم فصل 50 درصد پول می گرفتیم. طبیعتاً مسائل مالی در ذهن و تمرکز بازیکنان تأثیر می گذارد و ممکن است نفت مسجدسلیمان ضربه بخورد.

وی ادامه داد: فصل گذشته دیدید که تیم هایی مثل پارس جنوبی و صنعت نفت با وجود مسائل مالی چه شرایطی پیدا کردند. اگر باشگاه مسائل مالی را دیر حل نماید و بازیکنان دیرتر از حد موعد پول بگیرند، دیگر چیزی درست نخواهد شد. صبر کردن هم تا یک جایی جواب می دهد. مسئولان باشگاه قبل از بازی با استقلال قول دادند که همین هفته پول بازیکنان پرداخت شود. امیدوارم این قول عملی شود. مطمئناً اگر تیم ما مورد حمایت قرار بگیرد، نتایج خوبی خواهیم گرفت، در غیر اینصورت با مشکل روبرو خواهیم شد. تمام امید مردم مسجدسلیمان به این تیم است و امیدوارم مسئولان به فکر باشند.

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره بازی بعدی تیمش برابر گل گهر سیرجان گفت: گل گهر نیازی به تعریف من ندارد. آنها جزو تیم های پرقدرت لیگ برتر هستند، ولی ما هم تیم دست و پا بسته ای نیستم و تلاش می کنیم تا در این بازی نیز امتیاز بگیریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6332

به "انتظاری: باشگاه دیر پول بدهد، دیگر چیزی درست نمی شود، گل گهر نیازی به تعریف ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتظاری: باشگاه دیر پول بدهد، دیگر چیزی درست نمی شود، گل گهر نیازی به تعریف ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید