اپ Switch to Android آیفون اکنون با تمام گوشی های اندروید 12 سازگار است

به گزارش آریا بلاگ، اینطور که به نظر می رسد، نسخه iOS اپلیکیشن Switch to Android گوگل اکنون با تمام گوشی های مبتنی بر اندروید 12 سازگار است.

اپ Switch to Android آیفون اکنون با تمام گوشی های اندروید 12 سازگار است

گوگل در راستای سهولت سوییچ از گوشی آیفون به اندروید، یک اپلیکیشن طراحی نموده با نام Switch to Android که به کاربران یاری می نماید در صورتی که می خواهند گوشی خود را از آیفون به اندروید تغییر دهند، فرایند انتقال اطلاعاتی نظیر مخاطبین، تقویم و… بسیار راحت تر صورت بگیرد.

گوگل اوایل سال جاری بود که این اپلیکیشن را رسما برای سیستم عامل خود منتشر کرد اما در ابتدا فقط گوشی های پیکسل از آن پشتیبانی می کردند. یعنی فقط کاربرانی که قصد مهاجرت از آیفون به گوشی پیکسل را داشتند می توانستند از آن استفاده نمایند. اما حالا به نظر می رسد تمام کاربرانی که گوشی مبتنی بر اندروید 12 دارند می توانند از اپلیکیشن Switch to Android استفاده نمایند تا اطلاعات خود را به راحتی از یک گوشی آیفون به اندروید منتقل نمایند.

این اپلیکیشن در گوشی های آیفون یک QR کد به نمایش می گذارد که با اسکن آن به وسیله گوشی اندرویدی نو خود می توانید تمام اطلاعات مورد نظر را از انتقال دهید. از جمله اطلاعاتی که به وسیله این اپلیکیشن قابل انتقال هستند می توان به تصاویر، ویدیوها، مخاطبین، فایل های صوتی و رویدادهای تقویم اشاره نمود. این اطلاعات به صورت بی سیم منتقل می گردد و در نتیجه نیازی نیست دو گوشی را به وسیله کابل به یکدیگر متصل کرد. هرچند با استفاده از کابل، داده ها با سرعت بسیار بیشتر و شرایط پایدارتری منتقل می شدند و حتی کاربر می توانست فایل های حجیم را هم بدون صرف زمان زیاد به گوشی نو خود ارسال کند.

از قابلیت های جالب این اپلیکیشن، امکان انتقال پیغام های واتساپ است. به این صورت که شما در طول فرایند جابه جایی می توانید واتساپ را باز نموده و تمام تاریخچه یک گفت و گو را هم که شامل تصاویر و فایل صوتی است به گوشی نو خود ارسال کنید.

البته فکر نکنید اپل هم پاسخی به این اپلیکیشن نداده است. اتفاقا شرکت آمریکایی خیلی قبل تر برنامه سوییچ از اندروید به iOS را با نام Move to iOS طراحی نموده بود. اگر از کاربران گوشی های اندروید باشید شاید با این اپلیکیشن آشنایی داشته باشید چون از سال 2015 تا به امروز در دسترس کاربران اندرویدی قرار گرفته است.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 10268

به "اپ Switch to Android آیفون اکنون با تمام گوشی های اندروید 12 سازگار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپ Switch to Android آیفون اکنون با تمام گوشی های اندروید 12 سازگار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید