برندسازی، توسعه آموزش و بازارهای جدید احتیاج امروز صنایع دستی استان است

به گزارش آریا بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، حرکت به سمت برندسازی، افزایش آموزش، استفاده از ظرفیت های نوین برای بازار یابی و نگاه صنعتی به این حوزه را احتیاج امروز صنایع دستی استان دانست.

برندسازی، توسعه آموزش و بازارهای جدید احتیاج امروز صنایع دستی استان است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، امید قادری در نشست با پرسنل معاونت صنایع دستی اداره کل مسائل این حوزه و چالش ها و برنامه های صنایع دستی استان را مورد آنالیز قرارداد.

تاکید بر قانونمندی قراردادها، توسعه آموزش صنایع دستی، هدفمند نمودن تسهیلات و نظارت بر روند فراوری، برطرف مسائل پرداخت تسهیلات در حوزه صنایع دستی و برنامه ریزی برای توسعه صادرات و فروش محصولات صنایع دستی استان از جمله مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

قادری توسعه نمایشگاه ها و بازارچه ها صنایع دستی داخلی و شرکت در نمایشگاه های بین المللی را راهکاری برای افزایش فرصت فروش صنایع دستی عنوان نمود و گفت: هنرمندان و صنعت گران ما باید به سمت برندسازی و نگاه صنعتی به صنایع دستی حرکت نمایند و با استفاده از ظرفیت های جدید و کم هزینه برای بازار یابی به ویژه در فضای اینترنتی و مجازی برای خود فرصت فروش ایجاد نمایند.

مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه، نو آوری و در نظر دریافت سلایق نسل جدید و توجه به بسته بندی مناسب را از دیگر ضرورت های این حوزه عنوان نمود.

در ابتدای این نشست پروانه حیدری معاون صنایع دستی استان به ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه های این حوزه پرداخت.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 536

به "برندسازی، توسعه آموزش و بازارهای جدید احتیاج امروز صنایع دستی استان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برندسازی، توسعه آموزش و بازارهای جدید احتیاج امروز صنایع دستی استان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید