بیش از یک میلیون مشترک گاز طبیعی در گیلان

به گزارش آریا بلاگ، با جذب مشترکین نو در نیمه اول امسال، مجموع مصرف کنندگان گاز طبیعی در گیلان به بیش از یک میلیون و 157 هزار مشترک رسیده است.

بیش از یک میلیون مشترک گاز طبیعی در گیلان

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از رشت، حسین اکبر، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان درخصوص اشتراک پذیری گاز در نیمه نخست امسال گفت: در بهار و تابستان امسال بیش از 16 هزار و 500 متقاضی، مشترک گاز طبیعی در استان گیلان شده اند.

او اضافه نمود: با گازرسانی و اشتراک پذیری انجام شده هم اکنون بیش از 96 درصد خانوار های روستایی و 99.97 درصد خانوار های شهری گیلان برخوردار از گاز طبیعی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه بالغ بر یک میلیون و 160 هزار مشترک در استان گیلان، مصرف کننده گاز هستند، توضیح داد: افزایش روزافزون تعداد مصرف کنندگان گاز، اهمیت رعایت نکات ایمنی گاز را بیش از پیش دوچندان می سازد.

حسین اکبر به همین دلیل از همه ادارات و نهاد های مرتبط بویژه صدا و سیما و آموزش و پرورش درخواست کرد تا شرکت گاز را در راه نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در سطح جامعه کمک رسانند.

او در سرانجام از همه مشترکین گرامی به ویژه مشترکین تازه درخواست کرد تا با رعایت نکات ایمنی از قبیل سرویس و تعمیر وسایل گرمایشی، آنالیز باز بودن خروجی دودکش ها و نصب کلاهک H، پاییز و زمستان امسال را در کنار خانواده در آرامش سپری کنند.

م. ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 8306

به "بیش از یک میلیون مشترک گاز طبیعی در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از یک میلیون مشترک گاز طبیعی در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید