بی اطلاعی خانواده لجین الهذلول از سرنوشت وی در زندان عربستان

به گزارش آریا بلاگ، خواهر فعال زن سعودی گفت که خانواده وی نسبت به اوضاع جسمی لجین الهذلول و سلامتی وی بسیار نگران هستند.

بی اطلاعی خانواده لجین الهذلول از سرنوشت وی در زندان عربستان

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از القدس العربی، لینا الهذلول خواهر لجین، فعال زن سعودی در بند زندان این کشور، خاطرنشان کرد که هیچ اطلاعی از اوضاع خواهرش در دست نیست و خانواده وی نسبت به سلامتی او بسیار نگران هستند.

وی اضافه کرد: لجین نمی خواهد در این شرایط در زندان عربستان زنده بماند. درخواست ما این است که یا لجین را به صورت عادلانه محاکمه نمایند یا او را آزاد نموده و اعلام نمایند که بی گناه است.

لینا الهذلول بیان نمود: جامعه بین الملل باید در برخورد با مقامات سعودی به آن ها ابلاغ کند که نمی تواند اصلاحات ادعایی ریاض را باور کند در حالی که حامیان اصلاحات، در زندان به سر می برند.

هاله الدوسری فعال زن سعودی نیز در این خصوص گفت: هرچه قدر که به برگزاری نشست جی 20 در عربستان نزدیک می شویم شرایط برای لجین و فعالان بازداشت شده سخت تر می گردد.

وی ادامه داد: بن سلمان ولیعهد عربستان فعالان زن سعودی را به دلیل قدرت آن ها در رسوا کردن مقامات سعودی و تأثیر گذاری آن ها مجازات می نماید.

پیش از این نیز نهاد های حقوق بشری خواستار تحریم نشست جی 20 در عربستان به دلیل نقض حقوق بشر در این کشور شده بودند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5151

به "بی اطلاعی خانواده لجین الهذلول از سرنوشت وی در زندان عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی اطلاعی خانواده لجین الهذلول از سرنوشت وی در زندان عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید