تازه ترین کتاب های انتشارات کانون پرورش فکری به کرمان رسید

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران در کرمان، در راستای مرحله اول طرح مسیر دانایی بر بال کتاب و ارسالِ 3میلیون جلد کتاب به مراکز فرهنگی هنری کانون، کتابخانه های منطقه ها محروم و بازار نشر در سراسر کشور 13 هزار و 627 عدد کتاب و تفریح در قالب 90 عنوان به اداره کل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان کرمان رسید.

تازه ترین کتاب های انتشارات کانون پرورش فکری به کرمان رسید

برهمین اساس، تعداد 91 عنوان کتاب چاپ اول از تولیدات کانون و 25 عنوان کتاب از سایر ناشران کودک و نوجوان که به تأیید کمیته کتاب کانون رسیده است به کتاب خانه های کانون پرورش فکری در سراسر کشور ارسال شده است.

در این طرح، فرآیند تامین کتاب به عنوان اصلی ترین موجودی مراکز فرهنگی هنری کانون به وسیله چاپ کتاب های کانونی و خرید کتاب های مناسب از دیگر ناشران حوزه کودک و نوجوان آغاز شده و در مرحله اول آن 845هزار جلد کتاب به مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری و کتابخانه های منطقه ها محروم سراسر کشور رسانده می گردد.

بعضی از این کتاب ها، برگزیده جایزه کتاب ماه و سال کانون هستند که کانون طبق تعهداتش نسبت به خرید و ارسال آن به استان ها اقدام نموده است.

براساس این خبر نردبان، محراب قلم، کتاب پرنده، منادی تربیت، پیغام محراب، غنچه، گویا، شهر قلم، افق و سوره مهر از جمله ناشرانی هستند که کتاب های آنها به مراکز کانون ارسال می گردد.

شایان ذکر است فرآیند خرید کتاب از سایر ناشران کودک و نوجوان از سوی کانون ادامه دارد و به مرور از ناشران دیگر نیز کتاب خریداری و به کتاب خانه ها ارسال می گردد.

بعلاوه با آغاز فصل تابستان و آغاز اوقات فراغت بچه ها و نوجوانان، 10 عنوان تفریح سازنده و بازی فکری از تولیدات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان با عنوان های بازی با کش، ماسک، صورتک، خشک کن گیاهان، تنگرام، بندک، خدا دوست دارد خدا دوست ندارد، پلکان، همه چیز با اتصالات ساده، گردونه تصویر و یک تار سبیل همراه با کتاب های تازه به کتاب خانه های کانون در سراسر کشور ارسال می گردد.

کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان 34 مرکز فرهنگی هنری ثابت و پنج مرکز فرهنگی هنری سیار روستایی و شهری و یک مرکز پستی در استان کرمان دارد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 19 تیر 1402 بروزرسانی: 19 تیر 1402 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 12900

به "تازه ترین کتاب های انتشارات کانون پرورش فکری به کرمان رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازه ترین کتاب های انتشارات کانون پرورش فکری به کرمان رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید