تست کرونای اشرف غنی در هند و پاکستان غوغا کرد!

به گزارش آریا بلاگ، ایسنا نوشت: حدود 500 تن از کارکنان کاخ ریاست جمهوری هند قرنطینه شدند و نخست وزیر پاکستان نیز قرار است برای ابتلا به کرونا آزمایش شود.

تست کرونای اشرف غنی در هند و پاکستان غوغا کرد!

در حالی که پس از مثبت شدن نتیجه آزمایش کرونای شماری از کارکنان کاخ ریاست جمهوری افغانستان، نتیجه آزمایش اشرف غنی، رییس جمهور این کشور و همسرش منفی شد، عمران خان، نخست وزیر پاکستان که طی روزهای گذشته با یک فرد مبتلا دیدار کرده، قرار است آزمایش کرونا بدهد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، پس از مثبت شدن نتیجه آزمایش عروس یکی از نظافتچیان اقامتگاه رییس جمهور هند که در بخش کارگران این اقامتگاه زندگی می کند، زنگ هشدارها در کاخ ریاست جمهوری هند نیز به صدا درآمد اما به گفته مقامات این کشور، نه رییس جمهور و نه دستیاران او نیازی به قرنطینه نخواهند داشت زیرا با کارگران در ارتباط نبوده اند.

به خانواده های کارگران کاخ ریاست جمهوری هند که در 114 آپارتمان در بخش کارکنان کاخ زندگی می کنند، گفته شده است که در خانه های خود بمانند و هفت عضو خانواده نظافتچی مذکور نیز به قرنطینه منتقل شده اند.

یکی از مقاملات هند همچنین اظهار کرده است که یکی از کامندان مجلس این کشور نیز به کرونا مبتلا شده اما سر کار خود حاضر نشده است.

در پاکستان، سرپرست یک گروه خیریه که به کووید 19 مبتلا شده اظهار کرد، طی روزهای گذشته با عمران خان، نخست وزیر این کشور دیدار کرده تا چِکی را برای کمک به مقابله با کرونا به او تحویل دهد.

او در عکسی که از دیدارش با عمران خان منتشر شده، ماسک به صورت دارد اما پزشک شخصی نخست وزیر پاکستان اظهار کرد، خان طبق توصیه های ایمنی، آزمایش خواهد داد.

پس از مثبت شدن آزمایش کرونای برخی کارکنان کاخ ریاست جمهوری افغانستان، سخنگوی اشرف غنی، رییس جمهور این کشور اظهار کرد: او سلامت است و رهبری اقدامات دولت در همه زمینه ها را بر عهده دارد. همه تدابیر احتیاطی در حال اجرا هستند تا از امنیت و سلامت محیط کار او اطمینان حاصل شود.

310 310

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3098

به "تست کرونای اشرف غنی در هند و پاکستان غوغا کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست کرونای اشرف غنی در هند و پاکستان غوغا کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید