کوشش عجیب ترامپ برای اثبات سلامتی اش!

به گزارش آریا بلاگ، دونالد ترامپ برای اینکه به حامیان خود نشان دهد که جسم سالمی دارد و رسانه های خبری با او مشکل شخصی دارند نمایشاتی از قبیل مدل آب خوردن و حمله لفظی به بایدن پرداخت که بازتاب گسترده ای داشته است.

کوشش عجیب ترامپ برای اثبات سلامتی اش!

به گزارش خبرآنلاین، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اولین گردهمایی انتخاباتی خود پس از کاهش محدودیت های کرونایی در ایالت تالسا سخنرانی کرد که حواشی بسیار داشت.

ترامپ در این سخنرانی به مسائل مختلفی از جمله ایران، چین، کرونا، داعش و هند اشاره نمود، اما مساله ای که بازتاب بسیاری در فضای مجازی آمریکا داشته است حرکات او برای نشان دادن سلامت جسمانی خود بود و اینکه ثابت کند از بایدن رقیب دموکرات خود سالمتر است!

به گزارش وب سایت روزنامه انگلیسی دیلی میل، دفاع ترامپ از شرایط جسمانی اش به دنبال انتشار فیلمی رخ می دهد که نشان می دهد رئیس جمهوری آمریکا در جریان سخنرانی در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان دانشکده افسری وست پوینت برای بلند کردن فنجان آبش از هر دو دست خود یاری می گیرد و برای پایین آمدن از رمپ مشکل دارد.

ترامپ در توجیه اتفاقاتی که در وست پوینت رخ داد، گفت رمپ آنجا همانند پیست یخ بود و کفش های او هم سر بودند. او همچنین درباره بلند کردن لیوان آب با دو دست گفت، بیش از 600 مرتبه برای مردم دست تکان داده بود و از بس این کار را نموده بود، دست هایش خسته شده بودند. او خطاب به حامیانش در تالسا گفت که می تواند با یک دست لیوان آب را بردارد و این کار را انجام داد و فرایند آب خوردنش را به نمایش گذاشت!

این در حالی است که وب سایت دیلی میل تصویری از خستگی ترامپ بعد از همایش را منتشر نموده است که به سرحالی همواره نیست.

رئیس جمهوری آمریکا در جریان کارزار انتخاباتی شهر تالسا در اکلاهاما با تاکید بر اینکه حالش خوب است، کوشش کرد تا به شایعاتی درباره شرایط جسمانی اش سرانجام دهد و در این میان به جو بایدن تاخت. آن ها می گویند رئیس جمهوری ما مسئله ای دارد. اگر مسئله ای باشد، خودم می گویم... می خواهم این را به شما بگویم که (جو) بایدن مسئله ای دارد، این را می توانم بگویم.

رئیس جمهوری 74 ساله آمریکا همچنین از بایدن 77 ساله بابت قاطی کردن اسامی ایالت ها انتقاد کرد. ترامپ گفت: اصلا توجه نموده اید که هر از گاهی بایدن اسامی ایالت ها را اشتباه می گوید؟ او به آیوا می رود و می گوید خیلی خوب است که در آیداهو هستیم. نه! شما به آیوا رفته اید... این اتفاق خیلی زیاد برای او رخ می دهد، اما هنوز برای من اتفاق نیفتاده است. زمانی که این اتفاق می افتد، هیچ راهی برای جبران آن وجود ندارد، فقط اینکه باید از آن استیج پایین بیایید.

نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با یادآوری اتفاقی که در سخنرانی بایدن افتاد و او در معرفی همسر و خواهر خود به اشتباه دستش را اشاره نمود، گفت: می دانید که بایدن وقتی همسر و خواهرش را اشتباه گرفت به زنش چه گفت؟ گفت مرا از این جهنم بیرون ببر، این مردم دیوانه هستند.

ترامپ اضافه نمود: این چیزی بود که او گفت. او به طور مطلق هیچ کنترلی ندارد. وقتی که جمله ای زیبا و طولانی به جو نسبت داده می گردد، می گویم جو این ها را نگفته است او حتی آن ها را نمی فهمد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: فرارو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3600

به "کوشش عجیب ترامپ برای اثبات سلامتی اش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش عجیب ترامپ برای اثبات سلامتی اش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید