تمامی مدارس روستاهای زلزله زده به چرخه آموزش بازگشتند

به گزارش آریا بلاگ، تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در سفر به شهرستان میانه آخرین شرایط پروژه های عمرانی و مدارس مناطق زلزله این شهرستان را آنالیز و پیگیری کرد.

تمامی مدارس روستاهای زلزله زده به چرخه آموزش بازگشتند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی مهر در سفر یک روزه به شهرستان میانه از پروژه های در دست ساخت این شهرستان بازدید کرد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در حاشیه این بازدیدها، در مورد مدارس مناطق روستایی که در زلزله سال گذشته میانه آسیب دیده بودند، گفت:همه مدارسی که در این زلزله دچار آسیب شده بودند را به موقع تحویل داده و به چرخه آموزش بازگرداندیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش دربازدید از پروژه مدرسه زینبیه میانه اظهار کرد: نسبت به بازدید قبلی یکی از فازهای پروژه و اسکلت بندی تکمیل شده و اینک آماده فعالیت برای فاز بعدی است.

رخشانی مهر در ادامه ابراز کرد: زیر بنای پروژه بازسازی مدرسه زینبیه شهرستان میانه 6 هزار و 600 متر مربع بوده که قرار است در چهار طبقه با 18 کلاس آماده افتتاح گردد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به افزایش قیمت ها و مشکلاتی در تامین به موقع اعتبارات گفت: این موارد موانعی را برای تکمیل به موقع پروژه به وجود آورده که در تلاشیم با برنامه ریزی و فازبندی مراحل اجرایی؛ پروژه را به اتمام برسانیم.

رخشانی مهر ادامه داد: بر اساس برآوردها مدرسه زینبیه نیازمند اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان است تا به مرحله افتتاح برسد که باید برای اتمام پروژه برنامه ریزی های اساسی و برآورد مجدد صورت گیرد و پروژه برای مناقصه ارجاع داده گردد.

وی در بازدید از پروژه استخر فرهنگیان شهرستان میانه نیز فرایند پیشرفت کار را آنالیز کرد و اضافه کرد: اعتبارات این پروژه نیز از محل منابع استان تامین می شد، تخصیص اعتبارات از محل شهرستان و استان باید صورت گیرد تا به مرحله افتتاح برسد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4916

به "تمامی مدارس روستاهای زلزله زده به چرخه آموزش بازگشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی مدارس روستاهای زلزله زده به چرخه آموزش بازگشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید