ثبت نام ترم مهرماه دانشگاه علامه طباطبایی از 10 شهریور ماه شروع می گردد، برگزاری امتحانات شفاهی هفته آینده

به گزارش آریا بلاگ، معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه امتحانات شفاهی دانشجویان به صورت مجازی از هفته آینده شروع می گردد گفت: ثبت نام ترم تحصیلی مهر ماه این دانشگاه از دهم شهریور شروع شده و تا سیزدهم شهریور ماه ادامه دارد و پانزدهم شهریور کلاس های آموزشی در قالب آموزش از راه دور برگزار خواهد شد.

ثبت نام ترم مهرماه دانشگاه علامه طباطبایی از 10 شهریور ماه شروع می گردد، برگزاری امتحانات شفاهی هفته آینده

شجاع احمدوند معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، با اشاره به این که ثبت نام دانشجویان برای ترم تحصیلی مهر ماه در مدت زمان 10 تا 13 شهریورماه انجام می گردد گفت: بر اساس طرح آموزش دانشگاه علامه طباطبایی کلاس های آموزشی ترم آینده این دانشگاه از 15 شهریور ماه شروع می گردد. البته حذف و اضافه دروس بین 22 تا 26 شهریور در نظر گرفته شده است. وی اضافه کرد: آنالیز پرونده دانشجویان از 27 مهر ماه تا 7 آبان ماه انجام خواهد شد همچنین 8 آذرماه سرانجام حذف اضطراری دانشجویان بوده و در نهایت سوم دی ماه امسال کلاس های آموزشی سرانجام می یابد.

امتحانات این دانشگاه در دو بخش تقسیم شده است

وی اضافه کرد: با توجه به این که تعداد دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد نسبت به مقاطع دکتری و کارشناسی بیشتر هستند، امتحانات این دانشگاه در دو بخش تقسیم شده است. دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد در زمان بندی 6 تا 17 دی ماه در امتحانات سرانجام ترم خود شرکت و دانشجویان مقطع دکتری و کارشناسی در مدت زمان 20 دی ماه تا 2 بهمن ماه در امتحانات سرانجام ترم خود شرکت خواهند کرد.

دانشگاه بر روی آموزش مجازی برای ترم تحصیلی مهر ماه تأکید دارد

احمدوند توضیح داد: در حال حاضر این دانشگاه بر روی آموزش مجازی برای ترم تحصیلی مهر ماه تأکید دارد. اکنون اساتید این دانشگاه در حال شناسایی منابع و فراوری محتوا برای شروع ترم تحصیلی نیم سال بعدی هستند.

امتحانات شفاهی دانشجویان هفته آینده برگزار می گردد

معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی در سرانجام گفت: امتحانات شفاهی دانشجویان این دانشگاه از روز شنبه 21 تا 26 تیرماه به صورت مجازی برگزار می گردد. این در حالی است که امروز چهارشنبه 18 تیرماه آخرین روز امتحانات این دانشگاه است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3800

به "ثبت نام ترم مهرماه دانشگاه علامه طباطبایی از 10 شهریور ماه شروع می گردد، برگزاری امتحانات شفاهی هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام ترم مهرماه دانشگاه علامه طباطبایی از 10 شهریور ماه شروع می گردد، برگزاری امتحانات شفاهی هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید