جزییات پرداخت وام بلاعوض ازدواج و فرزندآوری به اعضای صندوق هنر

به گزارش آریا بلاگ، معاونت توسعه مدیریت و منابع صندوق اعتباری هنر با اشاره به رویکرد این مجموعه در حوزه حمایت های نوین از جزییات پرداخت هدایای ازدواج و فرزندآوری اعضای این نهاد سخن گفت.

جزییات پرداخت وام بلاعوض ازدواج و فرزندآوری به اعضای صندوق هنر

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنری، فرزاد طایفه حیدری معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق اعتباری هنر گفت: پرداخت هدیه ازدواج و فرزندآوری در قالب تسهیلات بلاعوض و قرض الحسنه یکی از حمایت های نوین صندوق اعتباری هنر در دولت سیزدهم است که به عنوان هدیه به اعضای واجد شرایط پرداخت می گردد. تشویق به ازدواج و فرزندآوری از اهداف این طرح است.

حیدری درباره افراد واجد شرایط این طرح گفت: به اعضایی که از اول مهر ماه سال 1400 تا خاتمه 1401 صاحب فرزند شوند تحت عنوان طرح جوانه مبلغ 30 میلیون تومان تسهیلات بدون بهره با کارمزد 2 درصد همراه با مبلغ 5 میلیون تومان یاری بلاعوض تقدیم می گردد. بعلاوه تسهیلات طرح شمیم طرح حمایتی ازدواج است که به اعضایی که برای اولین بار ازدواج می نمایند، تخصیص می یابد.

وی اضافه کرد: تاریخ ثبت رسمی عقد ازدواج باید در بازه زمانی اول مهرماه 1400 تا 29 اسفندماه 1401 باشد تا این تسهیلات به اعضا تعلق گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق اعتباری درباره مدارک مورد احتیاج اظهار کرد: در طرح شمیم، معرفی نامه از حوزه های تخصصی ذیربط به انضمام اصل تقاضای متقاضی، ارائه گواهی برابر اصل صفحات سند رسمی ازدواج و همه صفحات شناسنامه زوجین برای دریافت این وام لازم است. متقاضیان دریافت تسهیلات طرح جوانه (فرزندآوری) باید ضمن ارائه معرفی نامه از حوزه های تخصصی ذیربط اصل تقاضای متقاضی، گواهی برابر اصل کارت ملی و تمامی شناسنامه نوزاد و والدین را ارائه دهند.

وی در خاتمه با بیان اینکه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به وسیله بانک عامل به اعضا ارائه می گردد، گفت: متقاضیان واجد شرایطی که در بانک طرف واقع شده است با صندوق اعتباری هنر حساب ندارند باید با مراجعه به سامانه این بانک نسبت به ثبت نام و عضویت در کانون همیاری اجتماعی و افتتاح حساب اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 9464

به "جزییات پرداخت وام بلاعوض ازدواج و فرزندآوری به اعضای صندوق هنر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات پرداخت وام بلاعوض ازدواج و فرزندآوری به اعضای صندوق هنر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید