حمایت از فدراسیون ها فقط پولی نیست، ورزشکاران ایران معجزه می نمایند

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در جریان نشست مدیران وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و روسای فدراسیون ها با محمدباقر نوبخت مشاور رییس جمهور، محمدرضا داورزنی صحبت هایی را عنوان نمود.

حمایت از فدراسیون ها فقط پولی نیست، ورزشکاران ایران معجزه می نمایند

وی با بیان اینکه دوستانی که پشت میز نشسته اند روسای مظلوم فدراسیون ها هستند، اظهار داشت: این افراد در کوشش برای افتخار آفرینی هستند. فدراسیون های ایران ملی هستند نه صنفی.

داورزنی با اشاره به اینکه رفتن به المپیک و افتخا آفرینی یک وظیفه ملی برای همه است، ادامه داد: فدراسیون ها حمایت شدند اما رفتن به المپیک این نیست که پولی به فدراسیون ها تزریق گردد که فقط در المپیک حاضر باشند چرا که مردم از ورزش انتظار کسب مدال و افتخار دارند.

رییس فدراسیون والیبال توضیح داد: در این دنیای نابرابر باوجود تحریم ها ورزشکاران ایرانی معجزه می نمایند، نام این معجزه را هم نمی توان چیز دیگری گذاشت.

داورزنی با تاکید بر اینکه افزایش بودجه فدراسیون ها قابل تقدیر است، از اختصاص بودجه ویژه مجلس به 10 فدراسیون انتقاد کرد و گفت: وقتی می بینیم مجلس 10 فدراسیون را جدا می نماید و به دو رشته تیمی که هزینه های زیادی دارند، بودجه خاصی تخصیص نمی دهد، کمی ناراخت می شویم.

وی با بیان اینکه والیبال برای 2024 کارش را آغاز نموده اما هزینه ها بالاست، تاکید نمود: اعزام تیم ملی والیبال به ایتالیا و لیگ ملت ها 7 میلیارد هزینه داشت.

داورزنی گفت: در دو ماه آینده دولت یاری های دیگری هم خواهد داشت اما حضور در المپیک و افتخار آفرینی احتیاج به یک عزم ملی و حمایت های ویژه دارد.

رییس فدراسیون والیبال با بیان اینکه اعزام به المپیک در تمام دنیا یک امر ملی به شمار میرود، گفت: انتظارم از مجموعه دولت این است که یک سری حداقل ها را اجرایی نمایند. یک قهرمان المپیک انتظاراتی دارد به خصوص که بعضی موارد حتی قانون هم شده اما اجرایی نمی گردد.

داورزنی در سرانجام تاکید نمود: واقعا استخدام یک قهرمان و تعلق حقوق به وی ، کمترین کار در حق این ورزشکار است. جا دارد از تمام کوششهای دولت تشکر کنیم اما احتیاج به اصلاح ساختار داریم و مجلس هم اگر انتظاراتی دارد باید برای نیل به این اهداف بودجه هم تخصیص پیدا کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 7355

به "حمایت از فدراسیون ها فقط پولی نیست، ورزشکاران ایران معجزه می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از فدراسیون ها فقط پولی نیست، ورزشکاران ایران معجزه می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید