خبرنگاران افتتاح 10 هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی و مسکنی تا سه هفته آینده

به گزارش آریا بلاگ، تهران- خبرنگاران- وزیر راه و شهرسازی با اعلام افتتاح 400 کیلومتر جهت بزرگراهی جدید در کشور، گفت: تا سه هفته آینده 500 پروژه عمرانی و زیربنایی در بخش عمران و مسکن افتتاح خواهد شد که ارزش آنها به حدود 10 هزار میلیارد تومان می رسد.

خبرنگاران افتتاح 10 هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی و مسکنی تا سه هفته آینده

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

محمد اسلامی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره شرایط مسکن گفت: در حوزه مسکن توانستیم با اقدامات و سیاست های خود رویه ای را پایه گذاری کنیم تا آرامش در حوزه بازار مسکن اتفاق افتد و برای تعادل بخشی به عرضه و تقاضا سیاست گذاری کردیم.

وی گفت: تعهد داشتیم مسکن مهر را به اتمام برسانیم و به شکر خدا تعداد بیش از 300 هزار واحد مسکونی به مردم تحویل شده است و 30 هزار واحد مسکن مهر در دهه فجر به مردم تحویل می گردد.

به گفته اسلامی باقی مانده مسکن مهر به 39 هزار واحد می رسد که به زودی تمام شده و پرونده مسکن مهر بسته می گردد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: تا سه هفته آینده 500 پروژه عمرانی و زیربنایی در بخش عمران و مسکن در کشور افتتاح خواهد شد که حدود 10 هزار میلیارد... د. ارزش این پروژه ها است.

وی گفت: مهمترین پروژه مربوط به آزادراه جنوبی تهران به اسم آزادراه غدیر است که یکی از پروژه های موثر و با کیفیت در بحث محیط زیست و صرفه جویی در زمان است که از آیبک تا چرمشهر را متصل و گره ترافیکی بزرگی را در سفر برای مردمی که از اتوبان تهران -کرج -قزوین استفاده می نمایند باز خواهد نمود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در همین مدت 400 کیلومتر بزرگراه افتتاح خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگاران، ارزش روز آزادراه غدیر که ساخت آن از اسفندماه 94 شروع شده، سه هزار و 800 میلیارد تومان است که 70 درصد آن توسط قرارگاه و 30 درصد توسط وزارت راه و شهرسازی تامین شده است.

آزادراه کنارگذر جنوبی تهران(غدیر) در 160 کیلومتر از محدوده صنعتی آبیک در آزاد راه کرج- قزوین شروع شده و پس از عبور از نظرآباد، هشتگرد و اشتهارد، آزاد راه تهران- ساوه را قطع می نماید و در نهایت به شهرک صنعتی چرم شهر در آزاد راه قم- گرمسار متصل گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6256

به "خبرنگاران افتتاح 10 هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی و مسکنی تا سه هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افتتاح 10 هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی و مسکنی تا سه هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید