خبرنگاران برگزاری کلاس های آموزشی دانشگاه شهرکرد الکترونیکی است

به گزارش آریا بلاگ، شهرکرد-خبرنگاران- رییس دانشگاه شهرکرد با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: کلاس های آموزشی دانشگاه به صورت الکترونیکی ادامه خواهد یافت.

خبرنگاران برگزاری کلاس های آموزشی دانشگاه شهرکرد الکترونیکی است

سعید کریمی روز آدینه با اشاره به اعلام نحوه فعالیت دانشگاه شهرکرد تا انتها طرح فاصله گذاری اجتماعی افزود: در پی تمدید طرح فاصله گذاری اجتماعی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نحوه حضور و فعالیت کارکنان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به دانشجویان، اعضا هیات علمی و کارکنان اعلام شده است.

به گفته وی، در راستای سیاست های کلی و تصمیم های اعلام شده از سوی ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، شرایط فعالیت دانشگاه شهرکرد همانند سایر دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور و حضور کارکنان بخش های مختلف از روز شنبه 16 فروردین ماه به گونه ای برنامه ریزی شده است، که کارکنان اداری و اعضای هیات علمی به صورت دورکاری و به میزان حداقل یک سوم در زمینه انجام ماموریتهای ضروری در محیط دانشگاه حاضر شوند.

رییس دانشگاه شهرکرد در ادامه گفت: از سوی ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، تا اطلاع ثانوی کلاس های آموزشی دانشگاه ها به صورت الکترونیک ادامه خواهد یافت و در مورد کم و کیف و جزییات برگزاری کلاس ها به صورت غیر حضوری، بخشنامه ها و دستورالعمل معاونت آموزشی وزارت علوم ملاک عمل است.

وی همچنین تاکید نمود: کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه که در دوره تعطیلات، خود یا یکی از بستگان به بیماری کرونا مبتلا شده اند، قبل از حضور در مجموعه دانشگاهی موضوع را به مدیر دانشگاه اطلاع دهند.

کریمی در انتها گفت: طبق دستورالعمل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با توجه به اینکه بخشی از مراکز و واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان مستقر در دانشگاه، پژوهشگاه و پارک های علم و فناوری خدمات پژوهشی، آزمایشگاهی و فراوری اقلام و تجهیزات ضروری بهداشتی و پژشکی لازم برای مهار ویروس کرونا را انجام می دهند، ترتیبی اتخاذ می گردد که فعالیت این دسته از همکاران و کسب و کارهای ضروری با سهولت و پشتیبانی کامل انجام گردد.

به گزارش خبرنگاران، هم اینک 7 هزار دانشجو در 195 رشته گرایش در 8 دانشکده دانشگاه شهرکرد مشغول تحصیل هستند.

این دانشگاه از حضور 350 عضو هیات علمی بهره مند است که در عرصه های ملی و بین المللی دستاوردهای علمی متعددی کسب نموده اند.

بیماری ویروسی کرونا یا کووید 19 به بیشتر کشورهای دنیا سرایت نموده است و سازمان بهداشت دنیای را برآن داشته است تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

شست وشوی دست ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می نمایند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2819

به "خبرنگاران برگزاری کلاس های آموزشی دانشگاه شهرکرد الکترونیکی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برگزاری کلاس های آموزشی دانشگاه شهرکرد الکترونیکی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید