خبرنگاران ترامپ درباره تاثیر داروی ضد مالاریا بر کرونا ابراز خوش بینی کرد

به گزارش آریا بلاگ، نیویورک- خبرنگاران- رئیس جمهوری آمریکا نتایج استفاده از داروی هیدروکسی کلروکوئین بر بیماران کرونا را باورنکردنی دانست و گفت: این دارو بر هزار و 100 بیمار آزمایش شده است و به زودی نتیجه قطعی آن را خواهیم دید.

خبرنگاران ترامپ درباره تاثیر داروی ضد مالاریا بر کرونا ابراز خوش بینی کرد

دونالد ترامپ عصر یکشنبه در نشست خبری مربوط به ویروس کرونا در آمریکا که در محوطه کاخ سفید برگزار گردید، در حالی که از داروی ضد مالاریا برای مقابله با کووید-19 که هنوز به اثبات نرسیده است، دفاع می کرد، اضافه کرد: اجازه دهید چگونه کارایی دارد. ممکن است کارا باشد و ممکن است نباشد. ما نتایج باورنکردنی از آن داریم.

وی ادامه داد: این دارو بر یکهزار و 100 بیمار نیویورکی امتحان شده است. هنوز خیلی زود است چرا که از 2 روز پیش مصرف این دارو آغاز شد اما خواهیم دید که چه می گردد.

رئیس جمهوری آمریکا با این حال بر فاصله اجتماعی تاکید نمود و خطاب به خبرنگاران گفت شما آن را بسیار خوب انجام می دهید. عالی است.

ترامپ همچنین به تحقیقات اجرا شده بر پلاسمای خون در کشورهای مختلف اشاره نمود و اضافه کرد: آمریکا در این زمینه با کشورهای دیگر که برای یافتن چگونگی اقدامات ما بسیار آشفته هستند، تعامل بسیار قوی داریم.

ضدعفونی ماسک های استفاده شده

وی درباره استفاده مجدد از ماسک های ان 95 و ضدعفونی آنها هم گفت: من همواره می پرسم چرا آنها نمی توانند برای بار دوم و سوم استفاده شوند؟ کمپانی اوهایو می گوید در حال دریافت موافقت ضدعفونی کردن ماسک ها است.

رئیس جمهوری آمریکا ادامه داد: بعضی از این ماسک ها خیلی قوی و قدرتمند هستند و می توانند برای 20 بار ضدعفونی شوند.

اوج مرگ و میر در 2 هفته آینده/تمدید دستورالعمل ها تا 30 آوریل

رئیس جمهوری آمریکا با بیان اینکه مدل ها گویای اوج مرگ و میر ناشی از کرونا در 2 هفته آینده است، گفت: بنابر این دستورالعمل های مربوط به کاهش گسترش ویروس همچون فاصله اجتماعی را تا 30 آوریل تمدید می کنیم.

این اظهار نظر ترامپ در مغایرت با آن چیزی است که او در روزهای گذشته به دنبال آن بود تا فعالیت کشور از سر گرفته گردد. از این رو به نظر می رسد تعطیلی ایالت های شرقی همچون نیویورک تا 2 ماه دیگر ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: هیچ چیز بدتر از اعلام پیروزی قبل از پیروزی نخواهد بود. این بزرگترین ضرر برای همه است.

رئیس جمهوری آمریکا البته کرونا را دارای آثار مثبتی برای آمریکا دانست و گفت فداکاری های مشترک ، کشور ما را همچون گذشته پیش می برد. سنت های قدیمی در حال محو شدن هستند، آمریکایی ها برای یاری به این ملت نیازمند، متحد می شوند.

ترامپ همچنین برای یاری به بعضی مشاغلی همچون رستوران ها که اکنون مجبور به تعطیلی شده اند، وعده داد تا به این مشاغلی که ضررهای بزرگی را متحمل شده اند، با بازگرداندن مالیات، یاری کند.

وی اظهار داشت: ما انتظار داریم تا اول ژوئن، در راستا بهبودی قرار بگیریم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2783

به "خبرنگاران ترامپ درباره تاثیر داروی ضد مالاریا بر کرونا ابراز خوش بینی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ترامپ درباره تاثیر داروی ضد مالاریا بر کرونا ابراز خوش بینی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید