دستیار شخصی ترامپ هم کرونا گرفت

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از بلومبرگ، تست کرونای نیک لونا دستیار شخصی دونالد ترامپ نیز تنها 24 ساعت بعد از آنکه رئیس جمهور آمریکا به بیمارستان والتررید انتقال یافت؛ مثبت اعلام شد.

دستیار شخصی ترامپ هم کرونا گرفت

بحران در کاخ سفید از روز چهارشنبه بعد از آنکه معلوم شد هوپ هیکس مشاور ترامپ، به کووید 19 آلوده است آغاز شد. بعد از آن، آزمایش ترامپ و همسرش ملانیا نیز مثبت شد.

اما از آنجا که انتظار می رفت تماس نزدیک با رئیس جمهور آمریکا، شمار بیشتری از کارکنان کاخ سفید را آلوده کرده باشد؛ از بقیه هم تست گرفته شد.

تا اینجا، ابتلای 9 نفر از کارکنان، خبرنگاران و نمایندگان کنگره که با ترامپ ارتباط داشتند؛ تائید شده که از آن جمله می توان به بیل استِپِین مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ و رانا مک دانیل رئیس کمیته ملی حزب جمهوریخواه اشاره کرد.

کاخ سفید می کوشد حال رئیس جمهور آمریکا را خوب جلوه دهد در حالی که اخبار ضد و نقیض در این باره زیاد است. با این حال، گفته می شود که 48 ساعت آینده برای ترامپ حیاتی است و خود او هم با انتشار ویدئویی چهار دقیقه ای که از داخل بیمارستان ضبط شده، گفته که طی روزهای آینده مشخص می شود که آیا درمان موثر بوده است یا خیر.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4652

به "دستیار شخصی ترامپ هم کرونا گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستیار شخصی ترامپ هم کرونا گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید