خبرنگاران 439 واحد مسکونی برای مددجویان البرز تعمیر یا احداث شد

به گزارش آریا بلاگ، کرج - خبرنگاران - رییس مسکن و امور مهندسی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز با بیان اینکه تامین مسکن ایمن مددجویان از اولویت های این نهاد است گفت : سال جاری 439 واحد مسکونی برای مددجویان این استان بازسازی یا احداث شده است.

خبرنگاران 439 واحد مسکونی برای مددجویان البرز تعمیر یا احداث شد

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

مازیار محمدی روز شنبه درگفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: هزینه های صورت گرفته دربخش مسکن مددجویان از محل اعتبارات دولتی، صدقات، زکات، آورده مددجو، یاری خیران و وام قرض الحسنه بوده که در این زمینه هفت میلیارد تومان صرف خرید و تعمیر و احداث واحدهای مسکونی مددجویان شده است.

وی اضافه نمود: تمام ایتام تحت حمایت این نهاد در البرز صاحب مسکن شده اند و در استان البرز هیچ یتیمی فاقد مسکن نیست.

محمدی اعلام کرد: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی از جمله خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، ، سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

وی یادآورشد : خدمات تعمیر مسکن مددجویان به صورت بلاعوض و معوض ارائه می گردد و معرفی خانوارهای تحت حمایت به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره مندی از انشعابات رایگان نیز از جمله حمای های بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز حدود 53 هزار نفر تحت پوشش دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 بهمن 1399 بروزرسانی: 19 بهمن 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5699

به "خبرنگاران 439 واحد مسکونی برای مددجویان البرز تعمیر یا احداث شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 439 واحد مسکونی برای مددجویان البرز تعمیر یا احداث شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید