دانشگاه ایلام 17 فعالیت را برای مقابله با کرونا ویروس انجام داده است

به گزارش آریا بلاگ، دانشگاه ایلام در فروردین 99 با انجام یکسری اقدامات پیشگیرانه از ابتلای دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان این مرکز دانشگاهی به ویروس کرونا جلوگیری کرده است.

دانشگاه ایلام 17 فعالیت را برای مقابله با کرونا ویروس انجام داده است

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه ایلام به منظور پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس در فروردین 99 مجموعه ای از اقدامات انجام داده است.

تشکیل ستاد مداخله پیشگیری از بیماری کرونا ویروس در دانشگاه و راه اندازی کارگاه تولید محلول ضدعفونی بر پایه الکل و برگزاری جلسات هیأت رئیسه و شورای دانشگاه به صورت برخط، از جمله این اقدامات دانشگاه ایلام در زمینه مقابله با کرونا است.

همچنین این دانشگاه اقدام به تعطیلی کلیه مراکز ورزشی و خوابگاه کرده و به ارائه آموزش و پیشنهادات کاربردی توسط اعضای هیأت علمی و کارشناسان دانشگاه به مردم استان پرداخته و علاوه بر آن، اقدام به ارائه آموزش های پیشگیری و مقابله از طریق سایت و کانال های اجتماعی کرده است.

بیشتر بخوانید:

  • دانشگاه ایلام اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی را برای جلوگیری از شیوع کرونا انجام داده است

تب سنجی و پایش سلامت اعضای هیأت علمی و کارکنان، راه اندازی و استقرار سامانه آموزش الکترونیک، حذف انگشت نگاری کارکنان، ضدعفونی کردن سطح دانشگاه و کلاس ها و اتاق های اداری، راه اندازی پویش امید و همدلی برای کمک به آسیب دیدگان از بحران کرونا و بالا بردن سطح مداخلات بهداشتی در سرا های دانشجویی و سلف سرویس ها و دیگر مکان های دانشگاه از دیگر اقداماتی است که در فروردین 99 از سوی دانشگاه ایلام به منظور مقابله با کرونا ویروس اجرا شده است.

علاوه بر این، به همین دلیل این دانشگاه اقدام به پایش دانشجویانی که با کشور های همسایه و استان های پرخطر تردد داشته اند کرده و به تب سنجی و ارائه آموزش های پیشگیری به تعداد زیادی از دانشجویان در اسفندماه پرداخته و اقدام به ارائه آموزش های پیشگیری برای مراجعین مرکز بهداشت، درمان و مشاوره کرده و کلیه جلسات و کارگاه ها و نشست های غیرضروری را تعطیل کرده است. همچنین اقدام به فعال شدن شبکه ملی دانشگاه و جامعه و اخذ پیشنهادات کاربردی اعضای هیأت علمی جهت مقابله با کرونا و تبعات آن کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3058

به "دانشگاه ایلام 17 فعالیت را برای مقابله با کرونا ویروس انجام داده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه ایلام 17 فعالیت را برای مقابله با کرونا ویروس انجام داده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید