شرایط اسکان تابستانی در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه علامه اعلام شد

به گزارش آریا بلاگ، معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی شرایط اسکان تابستانی در خوابگاه های این دانشگاه را گفت.

شرایط اسکان تابستانی در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه علامه اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت دانشجویی دانشگاه علامه جهت پیشبرد امور پژوهشی و تحقیقاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی، امکان اسکان متقاضیان خوابگاه را با شرایط ویژه گفت.

بر اساس این گزارش، دانشجویان متقاضی، درخواست خود را مطابق فرم درج شده در این اطلاعیه، تکمیل نموده و به ایمیل دانشگاهی معاونت دانشجویی دانشگاه به آدرس [email protected] ارسال نماید. ارائه درخواست به صورت الکترونیکی و غیرحضوری بوده و بعد از ثبت درخواست از طریق دانشجو، استعلام لازم از دانشکده اجرا شده و بعد ازتایید درخواست، ازطریق تماس با دانشجو به خوابگاه مربوطه معرفی می گردد.

در صورت امکان مدارکی همچون؛ تائیده تصویب پروپوزال، معین داور، معین زمان دفاع پایان نامه و... جهت تسریع بررسی ها، به ضمیمه فرم درخواست ارسال گردد.

لازم به تاکید است که ارائه خوابگاه صرفا به دانشجویان تحصیلات تکمیلی، کارشناسی ارشد و دکتری دارای سنوات مجاز رفاهی/آموزشی و با اولویت عدم استفاده در سالتحصیلی 1400 - 1399 صورت خواهد پذیرفت.

لازم به ذکر است، به دلیل شرایط خطرناک بیماری کرونا در تهران واحتمال بالای ابتلا در محیط های مشترک و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، تاحد امکان به صورت مجازی و از راه دور به فعالیت های علمی خود ادامه داده و در صورت اضطرار درخواست اسکان را ارسال نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 7690

به "شرایط اسکان تابستانی در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه علامه اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط اسکان تابستانی در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه علامه اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید