زمینه حمایت از شرکت های دانش بنیان و خلاق فراهم شد

به گزارش آریا بلاگ، در جریان بازدید رئیس سازمان بازرسی کشور از پارک علم و فناوری پردیس با همراهی معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، زمینه تشکیل کارگروه مشترک و حمایت از شرکت های دانش بنیان و خلاق مستقر فراهم شد.

زمینه حمایت از شرکت های دانش بنیان و خلاق فراهم شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به همراه ذبیح الله خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور ضمن بازدید ازمحصولات فناورانه پارک فناوری پردیس و چند شرکت دانش بنیان بازدید کردند.

شکل گیری کارگروه مشترک با هدف توسعه زیست بوم

در جریان این بازدید و طی نشستی مشترک، ضمن معرفی شرکت های مستقر در ناحیه نوآوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، میزان درآمدزایی و اشتغال آفرینی شرکت های دانش بنیان و خلاق مستقر در این پارک، زمینه تشکیل کارگروهی مشترک میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف حمایت های زیرساختی، تسهیل گری، پشتیبانی و رفع موانع شرکت های فعال فراهم شد.

در راستای توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری پارک فناوری پردیس، زمینه های همکاری و تعامل مشترک میان سازمان بازرسی کل کشور و پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مورد گفتگو و بررسی قرار گرفت.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جریان حضور در ناحیه نوآوری پردیس معاونت علمی و فناوری ضمن بازدید از نمایشگاه محصولات فناورانه پارک فناوری پردیس و با زیرساخت های استقرار شرکت های دانش بنیان و خلاق آشنا شد و در جریان فرایند توسعه فاز های این ناحیه نوآوری قرار گرفت.

پارک علم و فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری، به عنوان یکی از گسترده ترین زیرساخت های توسعه فناوری و نوآوری در کشورمان است که تا به امروز بیش از 400 شرکت فناوری و دانش بنیان در حوزه های مختلف فناوری در این پارک مشغول به فعالیت هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 تیر 1401 بروزرسانی: 10 تیر 1401 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 10071

به "زمینه حمایت از شرکت های دانش بنیان و خلاق فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمینه حمایت از شرکت های دانش بنیان و خلاق فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید