سامسونگ پشتیبانی از گلکسی نوت 8 را رسما متوقف کرد

به گزارش آریا بلاگ، ساعاتی قبل سامسونگ نام گلکسی نوت 8 را از فهرست گوشی های واجد شرایط دریافت آپدیت های امنیتی خارج کرد و این یعنی دیگر هیچ آپدیت نرم افزاری برای این گوشی منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است دو ماه قبل آخرین آپدیت امنیتی برای این گوشی ارائه شد.

سامسونگ پشتیبانی از گلکسی نوت 8 را رسما متوقف کرد

باید خاطرنشان کنیم گلکسی نوت 8 در فوریه 2018 اندروید 9 را دریافت کرد که آخرین آپدیت مهم این گوشی محسوب می گردد. بعلاوه در کنار این گوشی، سامسونگ دیگر برای تبلت گلکسی تب A (2017) آپدیت جدیدی ارائه نخواهد داد.

سامسونگ در سال 2017 از گوشی گلکسی نوت 8 رونمایی کرد و این یعنی به مدت 4 سال برای آن آپدیت ارائه نموده است. روی هم رفته در زیست بوم اندروید، معمولا گوشی ها در برترین حالت حدود 4 سال آپدیت نرم افزاری دریافت می نمایند. حتی گوگل که خود توسعه دهنده اندروید است، فقط به مدت 3 سال از گوشی های خود پشتیبانی می نماید. اگرچه گوشی های گوگل پیکسل آپدیت های مهم را زودتر دریافت می نمایند، اما سامسونگ گوشی های خود را برای مدت بیشتری به روز نگه می دارد.

گلکسی نوت 8 روی هم رفته گوشی بسیار مهمی برای سامسونگ بود زیرا نسل بعدی گوشی فاجعه بار گلکسی نوت 7 محسوب می گردد. این گوشی بدون هیچ مسئله ای راهی بازار شد و توانست حاشیه های نسل قبلی خود را پشت سر بگذارد. با وجود اینکه گوشی های سری نوت بخش مهمی از سامسونگ به حساب می آیند، اما تمام شواهد از مرگ این گوشی ها خبر می دهند و به نظر می رسد دیر یا زود این خبر به طور رسمی از طرف سامسونگ اعلام خواهد شد.

منبع: 9ToGoogle

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 تیر 1401 بروزرسانی: 20 تیر 1401 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 10156

به "سامسونگ پشتیبانی از گلکسی نوت 8 را رسما متوقف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ پشتیبانی از گلکسی نوت 8 را رسما متوقف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید