سهرابیان: باید قرنطینه سفت و سختی برای ورزشکاران داشته باشیم

به گزارش آریا بلاگ، رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: اگر به معنای واقعی بخواهیم کار کنیم باید قرنطینه سفت و سختی برای ورزشکاران داشته باشیم.

سهرابیان: باید قرنطینه سفت و سختی برای ورزشکاران داشته باشیم

علیرضا سهرابیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد آغاز اردوی قایقرانان گفت: تمام کوشش خود را می کنیم که اردوها در بهترین شرایط برگزار گردد. اردوها را هم در بخش معلولین و هم روئینگ آغاز می کنیم. اردوی آبهای آرام هم آغاز شده و نیروی دریایی هتلی را در اختیار قایقرانان قرار داده است. اردوی روئینگ پس از انجام تست از قایقرانان از امروز در تهران آغاز می گردد.

وی در ادامه اضافه کرد: پیش از این هم مربیان دورادور بر تمرینات قایقرانان نظارت داشتند و آنها با یاری وسایل یاری آموزشی تمرین کردند. مسابقات قهرمانی کشور محک خوبی بود که بدانیم در کجا قرار داریم. کرونا باعث افت ورزش در دنیا شد و ما هم از این امر مستثنی نبودیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی تاکید نمود: مربیان ما برنامه ریزی کردند تا در این مقطع و با توجه به شیوع کرونا با حداقل مسائل اردوها را برگزار نمایند و باید به بهترین شکل بهترین نتیجه را بگیریم. ما نیز محیط را در حد امکان مهیا می کنیم و امیدواریم بهترین اتفاقات بیفتد.

سهرابیان در مورد شرایط اسکان قایقرانان در تهران گفت: خوابگاه ما آماده شده و دختران به صورت انفرادی در آن ساکن هستند. دو اتاق دیگر هم مهیا و به سیستم تزریق می گردد. برای پسران هم شرایط را آماده می کنیم که مسئله ای برای حضور نداشته نباشند. در روئینگ تهرانی ها داخل اردو نیستند و با سایر قایقرانان تماسی ندارند فقط بهمن نصیری ساکن تهران نیست که شرایط اسکان او فراهم شده است.

وی در مورد تست های مثبت کرونا در بین بعضی از ورزشکاران المپیکی در رشته های مختلف و نگرانی از این بابت، یادآوری کرد: اگر به معنای واقعی بخواهیم کار کنیم باید قرنطینه سفت و سختی برای ورزشکاران داشته باشیم. باید یک محیط را قرنطینه کنیم که ورزشکاران و افراد مختلف در کنار آنها مدام در رفت و آمد نباشند. برای مثال حراست ورزشگاه، باغبان، آشپز و سایر ورزشکاران مدام در محوطه آزادی در رفت و آمد هستند در حالیکه ورزشکاران باید به صورت مطلق در قرنطینه باشند. به نظر من وقتی شرایط کاملا اصولی خواهد بود که کل محیط آزادی قرنطینه گردد و همه در آن بمانند.

رئیس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این سوال که آیا این پیشنهاد را با مسئولین ورزش مطرح نموده اید، گفت: من چندین بار گفتم حتی مسئولین هم این موضوع را می گویند ولی باید ببینیم شدنی است یا نه. حتی این کار مقرون به صرفه هم خواهد بود چون از رفت و آمد مکرر ورزشکاران و احتمال ابتلا و صرف هزینه های بستری و درمان ورزشکاران کاسته می گردد. در ورزشگاه آزادی فدراسیون های زیادی حضور دارند باید یکی دو مجموعه را قرنطینه کنیم و ورود و خروجی در آن نباشد و با خیال راحت اردوها برگزار گردد.

وی در مورد ورود و ترخیص قایق های خریداری شده از چین، توضیح داد: دوستان در هرمزگان و منطقه قشم پیگیر هستند. این قایق ها با هزار سختی تا اینجا رسیده و امیدوارم حداقل دو ماه قبل از کسب سهمیه به دست قایقرانان برسد و بتوانند با آن تمرین نمایند.

سهرابیان در سرانجام گفت: از خانواده قایقرانی، هیئت ها، مربیان و ورزشکاران که به سختی این راه را ادامه می دهند و مسائل را تحمل می نمایند، تشکر می کنم. قایقرانان کوشش می نمایند که نماینده شایسته کشورمان در مسابقات باشند و بهترین نتیجه را بگیرند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5152

به "سهرابیان: باید قرنطینه سفت و سختی برای ورزشکاران داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهرابیان: باید قرنطینه سفت و سختی برای ورزشکاران داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید