سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی، سوم شهریورماه گشایش می یابد

به گزارش آریا بلاگ، مدیرکل دفتر صادرات معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، از برپایی سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی در محل دانمی نمایشگاه های بین المللی از 3 تا 9 شهریور 98 با حضور هنرمندان، فعالان و شرکت های فعال در حوزه صنایع دستی (حقیقی و حقوقی) از 31 استان اطلاع داد.

سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی، سوم شهریورماه گشایش می یابد

ایرنا: عبدالحسین کفیری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهارکرد: سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی در فضایی بالغ بر 7 هزار و 500 متر مربع فضای مفید در سالن های 8، 9، 10، 11 و سری 25 برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: مردم می توانند از روز نخست تا روز پنجم نمایشگاه، شاهد اجرای موسیقی زنده اقوام از هر استان باشند.

مدیرکل دفتر صادرات معاونت صنایع دستی افزود که سال جاری بنیاد برکت از حضور استان های کم برخوردار و سیل زده در نمایشگاه ملی صنایع دستی حمایت می نماید.

وی گفت: برای نخستین بار فضای غرفه های خودساز بالغ بر سه هزار متر مربع در سالن 8 و 9 با حضور فعالان صنایع دستی، برنامه ریزی و جانمایی می گردد.

کفیری گفت: اینکه غرفه داران خود اقدام به ساخت غرفه می نمایند، نشان دهنده اهمیت این نمایشگاه برای فعالان صنایع دستی، جذب بازدیدنماینده ها و فعالیت های تجاری این نمایشگاه و تاثیر آن بر حوزه صنایع دستی کشور است.

مدیرکل دفتر صادرات معاونت صنایع دستی با اشاره به برپایی سیاه چادرهای عشایری توسط استان های مربوطه در نمایشگاه گفت: علاقه مندان می توانند برای آموزش رایگان صنایع دستی بچه ها خود در غرفه ویژه ای که به این کار اختصاص داده شده، حضور یابند.

کفیری ادامه داد: در این نمایشگاه استان هایی که در رشته های صنایع دستی دارای ثبت نشان جغرافیایی از وایپو (سازمان جهانی مالکیت فکری) هستند، محصولات خود را به همراه معرفی آن در نمایشگاه به نمایش خواهند گذاشت.

وی پیش بینی کرد که استقبال از نمایشگاه سال جاری 15 تا 20 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یابد.

این مسئول حوزه صادرات صنایع دستی گفت: نمایشگاه ملی صنایع دستی با هدف بازاریابی، فروش و آشنایی با سلایق مصرف نمایندگان، تبادل اطلاعات بین هنرمندان صنایع دستی کشور، نمایش ظرفیت های صنایع دستی به مسئولان و ارگان های دولتی برگزار می گردد.

سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی (عیدانه) از 15 تا 18 اسفند 97 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 20 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 400

به "سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی، سوم شهریورماه گشایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی، سوم شهریورماه گشایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید