شهرداری های خراسان رضوی برای مقابله با بیماری کرونا اعتبار گرفتند

به گزارش آریا بلاگ، سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی از اختصاص 35 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری های استان برای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا توسط استانداری اطلاع داد.

شهرداری های خراسان رضوی برای مقابله با بیماری کرونا اعتبار گرفتند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، امیرحمزه ذاکر اضافه نمود: در راستای یاری به شهرداری های با جمعیت کمتر از 50 هزار نفر خراسان رضوی برای مبارزه با ویروس کرونا و با توجه به مسائل اقتصادی همه شهرداری ها در هزینه کرد و ضد عفونی کردن معابر و اماکن شهری این میزان اعتبار اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: شهرداری های خراسان رضوی تا به امروز افزون بر 250 میلیارد ریال از اعتبارات داخلی خود را برای ضدعفونی و گندزدایی، اطلاع رسانی و مطلع سازی شهروندان، فراوری و توزیع مواد ضدعفونی و ماسک و دستکش بین شهروندان هزینه نموده اند.

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی گفت: علاوه بر این شهرداری های استان به مستاجران، پیمانکاران، شهروندان و مالکان خودروهای حمل ونقل عمومی که از تعطیلی کسب و کارها آسیب دیده اند نیز مساعدت هایی نموده اند.

بر اساس آمارها تا به امروز 74هزار و 877 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 98 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به چهار هزار و 683 تن رسیده است

استان خراسان رضوی با 6.4 میلیون نفر جمعیت 77 شهر دارای شهرداری دارد که 64 شهر از این تعداد زیر50 هزار نفر جمعیت دارند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2980

به "شهرداری های خراسان رضوی برای مقابله با بیماری کرونا اعتبار گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری های خراسان رضوی برای مقابله با بیماری کرونا اعتبار گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید