طرح کتابخانه گردی در شهرستان مهاباد شروع شد

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در آذربایجان غربی، صبح امروز (19 اسفندماه) امسال، چیا قادری، رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهاباد، به همراه عارف خدرلو، فرماندار مهاباد و سامند جوانبخت، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از کتابخانه فجر این شهرستان و چگونگی اجرایی شدن طرح ملی کتابخانه گردی بازدید کرد.

طرح کتابخانه گردی در شهرستان مهاباد شروع شد

چیا قادری، رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهاباد، در این بازدید به خبرنگار ایبنا، گفت: این طرح همزمان با هفدهمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور طرح و با هدف افزایش آشنایی عموم مردم و مدیران اجرایی و فرهنگی کشور با جنبه های مختلف فعالیت کتابخانه های عمومی در کتابخانه فجر این شهرستان شروع شد و تا 20 اسفندماه امسال ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در این طرح علاقه مندان علاوه بر بازدید از بخش ها و امکانات مختلف کتابخانه کارت عضویت رایگان دریافت خواهند کرد.

قادری ادامه داد: همچنین اعضایی که مشمول جریمه دیرکرد شده اند، از روز 16 تا 20 اسفند به شرط بازگرداندن کتاب جرائم دیرکردشان بخشوده خواهد شد.

رییس اداره کتابخانه های عمومی مهاباد با بیان اینکه در سال های اخیر کتابخانه های دولتی و خیرسازی در نقاط مختلف سطح شهرستان به بهره برداری رسیده است، گفت: اما هنوز به کمک مسئولان و خیران احتیاج داریم تا همه مردم کتاب دوست مهاباد از نعمت وجود کتابخانه در محل زندگی خود بهره مند شوند.

این مسئول ادامه داد: شهرستان مهاباد دارای 240هزار نفر جمعیت است، و این شهرستان تا به امروز 2 بار توانسته است در سطح کشور عنوان شهر خلاق کتاب را به خود اختصاص دهد که این امر نشان دهنده اهمیت کتاب و مطالعه نزد مردم فرهنگ دوست این شهرستان است.

در جریان این بازدید عارف خدرلو، فرماندار مهاباد از بخش های مختلف این کتابخانه بازدید و در جریان فرایند فعالیت آن نهاده شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6352

به "طرح کتابخانه گردی در شهرستان مهاباد شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح کتابخانه گردی در شهرستان مهاباد شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید